ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ
ρθρο 24: (Προστασία του περιβάλλοντος)
**1. די שוץ פון די נאַטירלעך און קולטור סוויווע איז אַ פליכט פון די שטאַט און די רעכט פון אַלעמען. פֿאַר די פּרעזערוויישאַן פון די שטאַט איז געבונדן צו אַדאַפּט ספּעציעל פאַרהיטנדיק אָדער ריפּרעסיוו מיטלען אין דעם קאָנטעקסט פון סאַסטיינאַבאַל.
Ο συνήγορος του Πολίτη επισημαίνει η αρμοδιότητα για μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης ανήκει από κοινού στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στην Περιφέρεια σύμφωνα με την ΚΥΑ 3277/209/2000
και την ΠΥΣ 34/2002. (υπ’ αρ. 9528.2.4./13.12.2007 έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη)
ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ
לויט צו דעם גאָק יעדער בנין אָדער מעכירעס ווי טשימניז אויף די רופס פון וווינונג בנינים אין גריכנלאנד מיר מוזן פֿאָרמירן אַ איין גאַנג פון עסטעטיש און פּאַסיק אין די נאַטירלעך און געבויט סוויווע , ώστε στα πλαίσια των στόχων της οικιστικής ανάπτυξης και της προστασίας του περιβάλλοντος να εξασφαλίζονται οι καλύτεροι δυνατοί όροι διαβίωσης.
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3852
Άρθρο 73
Επιτροπή Ποιότητας Ζωής- Αρμοδιότητες
Β.Εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο:
ii) θέματα ρυθμιστικών σχεδίων, προγραμματισμού εφαρμογής ρυθμιστικών σχεδίων, οικιστικής οργάνωσης ανοικτών πόλεων, εφαρμογής Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (Γ.Π.Σ.), πολεοδομικών μελετών, ανάπλασης περιοχών, πολεοδομικών επεμβάσεων, χρηματοδότησης προγραμμάτων ανάπλασης, ανασυγκρότησης υποβαθμισμένων περιοχών, πολεοδομικής αναμόρφωσης προβληματικών περιοχών, αποζημίωσης ρυμοτομούμενων, πολεοδομικών ρυθμίσεων, εισφοράς σε γη ή σε χρήμα, περιοχών ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης (Π.Ε.Ρ.ΠΟ.) και έγκρισης πολεοδομικών μελετών,
iii) τη λήψη αποφάσεων για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος,
Πως λοιπον κατασκευαστηκαν τα τζακια στις πολυκατοικιες με κεντρικη θερμανση με φυσικο αεριο ;
Το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν το γνωριζει ;
Η πολεοδομια δεν βλεπει τις καμιναδες ;
Είναι τα τζακια αυθαιρετα ;
Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής δεν βλεπει ;
Ποιος επέτρεψε να κατασκευαστούν ;
Ποιος επρεπε να παρει προληπτικα μετρα συμφωνα με το συνταγμα ;
Ποιος πρεπει να προστατεψει την υγεια του πολιτη ;

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Ατμοσφαιρική Ρύπανση», σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Πέμπτη 20/02/2014, από τον Αντιδήμαρχο κ. Νικόλαο Μόσχο λάβαμε και διαβιβάσαμε στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση την με αριθμ. 1362/20-02-14 απαντητική ως προς το αίτημά σας επιστολή.
פון די אָפיס פון אַדמיניסטראַטיווע הילף און קאָמוניקאַציע צווישן בירגערס און די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס.
ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΑΛΛΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ
16Η παρ.7,όπως είχε αντικατασταθεί µε το άρθρο 16 παρ.5 Ν.3937/2011,ΦΕΚ Α 60/31.3.2011,αντικαταστάθηκε ως άνω µε την παράγραφο
7 άρθρου 7 Ν.4042/2012,ΦΕΚ Α 24/13/2/2012
17Η νοµοθεσία αυτή εκδόθηκε σε συµµόρφωση µε την συνταγµατική επιταγή του αρ. 24 για την προστασία του περιβάλλοντος και ειδικότερα προς την αρχή της πρόληψης. Προβλέπει διοικητική διαδικασία, µε την οποία παρέχεται στα αρµόδια όργανα της Διοίκησης, η δυνατότητα α) να εκτιµούν εκ των προτέρων τις συνέπειες για το περιβάλλον από σχεδιαζόµενα έργα ή δραστηριότητες και β) ενόψει ιδίως την συνεπειών αυτών, της φύσεως και της σηµασίας των τυχόν θιγόµενων οικοσυστηµάτων ή µεµονωµένων στοιχείων, του χαρακτήρα και του σκοπού του συγκεκριµένου έργου και των υφιστάµενων µέσων αποτροπής, ווייווער אָדער רעדוקציע פון די אַלעדזשד ינווייראַנמענאַל שאָדן, ניט צו דזשעפּערדייז דעם פּרינציפּ פון סאַסטיינאַבאַל אַנטוויקלונג אין אַלגעמיין און די אויבן זוך פון די קאָנסטיטוטיאָן און די ציטירטן זוך פון די אי.יו. טריטי, µε τις διατάξεις τις οποίες καθιερώνεται επίσης η αρχή της προληπτικής δράσης στον τοµέα του περιβάλλοντος. ΣτΕ Ολ 3478/2000, ΝΟΜΟΣ, ΣτΕ 613/2002, ΝΟΜΟΣ
Αρ. Φύλλου 2605. 15 אָקטאָבער 2013. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. Αριθ. οικ. 55174
ΦΕΚ 2605Β’/15-10-2013
Απόφαση Υπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Θέμα: Διαδικασία έγκρισης και απαιτούμενα δικαιολογητικά για εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας
Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ,
ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Έχοντας υπόψη:
ιθ. Για εσωτερικές διαρρυθμίσεις κατατίθενται τα εξής:
1) βεβαίωση του μηχανικού ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου
2) κάτοψη σε κλίμακα 1:100 אָדער 1:50.
אויב די ינלענדיש עריינדזשמאַנץ אין ספּעציעל בנינים וואָס ענדערונגען די ילעקטריקאַל ינסטאַליישאַנז, δεν εκδίδεται έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας αλλά απαιτείται η έκδοση άδειας δόμησης κατά την παρ.1 του άρθρου 4 του Ν.4067/2012 (ΦΕΚ 79 Α’), ως ισχύει.
κε. Για την κατασκευή εστιών, אָווענס און פירעפּלאַסעס פיילד אַ באַווייַזן פון ינזשעניעריע אַז טאָן ניט ווירקן די סטראַקטשעראַל אַדאַקוואַסי פון די ביניען און אַז די קוימען איז אין לויט מיט די פּראַוויזשאַנז פון די "בנין קאָד", Υπουργική Απόφαση 3046/304/1989 (Δ’59), όπως εκάστοτε ισχύει. Σε περιοχές χαρακτηρισμένες ως παραδοσιακοί οικισμοί, παραδοσιακά τμήματα πόλεων, περιοχές φυσικού κάλλους, αρχαιολογικοί χώροι, ιστορικοί τόποι ή/και σε κτίρια χαρακτηρισμένα ως μνημεία, διατηρητέα κτίρια και στις ζώνες προστασίας αυτών για την κατασκευή εστιών, φούρνων και τζακιών κατατίθενται συμπληρωματικά και όψεις του κτιρίου.
Αν η Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος (ΕΥΠΕ) του ΥΠΕΚΑ μπορεί να επιβάλει πρόστιμο σε τζάκι για περιβαλλοντική επιβάρυνση από «μικρής έκτασης δραστηριότητες», όπως μπορεί να θεωρηθεί η ρύπανση του τζακιού, τότε δεν τηρήθηκε η περιβαλλοντική νομοθεσία.
Το υγροποιημένο φυσικό αέριο είναι το καθαρότερό ορυκτό καύσιμο, που διατίθεται σήμερα και παρέχει σημαντικά περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα. Με τη χρήση του φυσικού αερίου οι επικίνδυνες εκπομπές μειώνονται στο ελάχιστο. Οι εκπομπές αζώτου και των σωματιδίων μειώνονται κατά 85% και των αερίων του θερμοκηπίου κατά 15%. Οι εκπομπές θείου είναι σχεδόν μηδενικές.
Το φυσικό αέριο είναι η καθαρότερη πηγή πρωτογενούς ενέργειας, μετά τις ανανεώσιμες μορφές.
Γιατί καταστρέφουμε τα δάση προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες θέρμανσης ;;;;;;;
ΤΟ Ι.Κ.Α ποιός το πλήρωσε.Αν το πλήρωσαν.Ποιός απο το ΙΚΑ έλενξε,πόσα ειναι τα ευρω……. κανείς απο το ΙΚΑ να μαζεψει τα ευρω υπάρχει…………. μονο καρέκλες??
Διαχρονικά πάντως, די יללעגאַליטיעס אַז ריטשט דעם שטאַפּל איך טראַכטן די עקספּערץ און ענדזשאַנירז געבילדעט (αρχιτέκτονες, πολιτικοί, μηχανολόγοι) φέρουν την ευθύνη που δεν αντέδρασαν αλλά υπέκυψαν στους νόμους της αγοράς.
Έχουμε μάθει όλοι (όχι μόνο οι μηχανικοί) να θέλουμε να πληρωθούμε καλά για την πολύ υπεύθυνη δουλειά που κάνουμε αλλά όταν πάει κάτι στραβά ξαφνικά γινόμαστε ανεύθυνοι απλοί …επιβλέποντες, συνεργάτες κλπ κλπ
και τι εγινε?
Tο ότι παρανομίες έφτασαν σε αυτό το βαθμό θεωρώ ότι οι ειδικοί και μορφωμένοι μηχανικοί (αρχιτέκτονες, πολιτικοί, μηχανολόγοι) φέρουν την ευθύνη που δεν αντέδρασαν αλλά υπέκυψαν στους νόμους της αγοράς.
Έχουμε μάθει όλοι (όχι μόνο οι μηχανικοί) να θέλουμε να πληρωθούμε καλά για την πολύ υπεύθυνη δουλειά που κάνουμε αλλά όταν πάει κάτι στραβά ξαφνικά γινόμαστε ανεύθυνοι απλοί …επιβλέποντες, συνεργάτες κλπ κλπ
Το ότι παρανομίες έφτασαν σε αυτό το βαθμό θεωρώ ότι οι ειδικοί και μορφωμένοι μηχανικοί (αρχιτέκτονες, πολιτικοί, μηχανολόγοι) φέρουν την ευθύνη που δεν αντέδρασαν αλλά υπέκυψαν στους νόμους της αγοράς.
Έχουμε μάθει όλοι (όχι μόνο οι μηχανικοί) να θέλουμε να πληρωθούμε καλά για την πολύ υπεύθυνη δουλειά που κάνουμε αλλά όταν πάει κάτι στραβά ξαφνικά γινόμαστε ανεύθυνοι απλοί …επιβλέποντες, συνεργάτες κλπ κλπ
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο “Ατμοσφαιρική Ρύπανση” מיטטיילן איר אַז מיר באקומען דיין אָנזאָג אויף 24/12/2013. אויף די זעלבע טאָג מיט ד.י. 252/2013 έγγραφό μας το διαβιβάσαμε στον Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας κ. Νίκο Μόσχο και αναμένουμε απάντηση για να σας ενημερώσουμε επίσημα.
דאַנק פֿאַר באזוכן דעם וועבזייַטל פון די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס און נוצלעך אינפֿאָרמאַציע.
פון די אָפיס פון אַדמיניסטראַטיווע הילף און קאָמוניקאַציע צווישן בירגערס און די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס.