Ταχ. Δ/νση: Δημοτικό Κατάστημα Διμηνίου , זיפּ קאָוד. : 38500
Τηλέφωνο: 24213 53605,353607
Φαξ: 24213 53606
E-Mail: d.aisonias@kep.gov.gr
Παράρτημα
Ταχ. Δ/νση: סעסקלאָ 1, זיפּ קאָוד. : 38500
Τηλέφωνο: 24210 95019 ,2421 353606
Φαξ: 24210 95019 ,21240 91309, 2421 353605
E-Mail: d.aisonias-sesklo@kep.gov.gr
אין די בירגערס סערוויס צענטער בירגער קענען זיין ינפאָרמד פון אַלע ענינים פון ציבור אַדמיניסטראַציע און צו העכערן האַנדלינג קאַסעס שייַכות צו ציבור ללבער. Έτσι αποφεύγει τις χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες και κυρίως περιορίζει τις μετακινήσεις του σε ένα μόνο σημείο (“one stop shop”). Στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (קסק) διακινούνται τα έγγραφα όχι οι πολίτες.
Πως Λειτουργεί: Ο πολίτης ενημερώνεται επιτόπου από τα εξειδικευμένα στελέχη του κέντρου για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης. Αν θελήσει να υποβάλει κάποιο αίτημα που αφορά μία από τις 420 διοικητικές διαδικασίες που διεκπεραιώνει σήμερα το Κ.Ε.Π., απευθύνεται σε ένα στέλεχος του κέντρου και συμπληρώνει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση. Στη συνέχεια η αίτηση αποστέλλεται μέσω του κέντρου στην αρμόδια υπηρεσία όπου και πρωτοκολλείται. Το στέλεχος του κέντρου αναλαμβάνει να παρακολουθεί μέχρι τέλους την εξέλιξη της υπόθεσης, απαλλάσοντας τον πολίτη από οποιαδήποτε άλλη μετακίνηση και πιθανή ταλαιπωρία. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, ο πολίτης μπορεί να παραλάβει τα δικαιολογητικά του από το Κ.Ε.Π. ή την αρμόδια υπηρεσία στην οποία απευθύνθηκε ή του αποστέλλονται στη διεύθυνση που επιθυμεί ταχυδρομικώς ή με ταχυμεταφορά.
Το ωράριο: Από τις 8 το πρωί ως τις 8 το βράδυ. Πληροφορίες όλο το 24ωρο από το 1464.
Ποιές υπηρεσίες παρέχει: Στο Κ.Ε.Π. διεκπεραιώνονται:
- Έκδοση φορολογικής ενημερότητας
- Θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής
- Επικύρωση φωτοαντιγράφων
Θέματα Νομαρχιών:
- Ζητήματα κοινωνικής πρόνοιας (βιβλιάριο απορίας, οικονομικές ενισχύσεις, επιδόματα)
- Υγειονομικά ζητήματα (επαγγελματικές άδειες ιατρικών & παραιατρικών επαγγελμάτων)
- Ζητήματα μεταφορών και επικοινωνιών (χορήγηση ή επέκταση αδειών οδήγησης & αδειών κυκλοφορίας, αλλαγή ή αντικατάσταση πινακίδων, αλλαγή χρωμάτων κ.α.)
- Έκδοση επαγγελματικών αδειών (די דיוויסיאָנס אינדוסטריע)
סוגיות מוניסיפּאַליטיעס:
- אַרויסגעבן פון סערטיפיקאַץ (געבורט, מעראַטאַל סטאַטוס, יידל סטאַטוס)
- אַבאָנירן צו רעדזשיסטריז, משפּחה-סייזד סערווינגז
סוגיות פון ערשטער ינסטאַנסע:
- אַרויסגעבן פון סערטיפיקאַץ (ποινικού μητρώου, ότι δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση, περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης, περί μη πτωχεύσεως κ.α.)
Θέματα Ασφαλιστικών Ταμείων:
- Κατάθεση αιτήσεων για συντάξεις
- Βιβλιάρια ασθενείας (οικογενειακά & ατομικά)
Οι 420 πιστοποιημένες διοικητικές διαδικασίες συνοδεύονται από τα αντίστοιχα ψηφιοποιημένα έντυπα τους. די פארמען עפּאַסטשעדיאַסטיקאַן און אַנטהאַלטן אַלע אינפֿאָרמאַציע נייטיק פֿאַר דער גיך און פאַרלאָזלעך האַנדלינג פון דער פאַל, επιτυγχάνοντας παράλληλα το στόχο να είναι φιλικά προς τους χρήστες, πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους.























