CSC.

 

Ταχ. Δ/νση: Δημοτικό Κατάστημα Διμηνίου , CEP. : 38500

Τηλέφωνο: 24213 53605,353607

Φαξ: 24213 53606

E-Mail: d.aisonias@kep.gov.gr

 

Παράρτημα

Ταχ. Δ/νση: Sesklo 1, CEP. : 38500

Τηλέφωνο: 24210 95019 ,2421 353606

Φαξ: 24210 95019 ,21240 91309, 2421  353605

E-Mail: d.aisonias-sesklo@kep.gov.gr

Ao cidadão Citizens Service Center pode ser informado de todos os assuntos de administração pública e promover casos de manipulação relacionados com organismos públicos. Isto evita demorados procedimentos administrativos e limita os movimentos a um único ponto (“one stop shop”). Em KEP (CSC) διακινούνται τα έγγραφα όχι οι πολίτες.

Πως Λειτουργεί: Ο πολίτης ενημερώνεται επιτόπου από τα εξειδικευμένα στελέχη του κέντρου για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης. Αν θελήσει να υποβάλει κάποιο αίτημα που αφορά μία από τις 420 διοικητικές διαδικασίες που διεκπεραιώνει σήμερα το Κ.Ε.Π., απευθύνεται σε ένα στέλεχος του κέντρου και συμπληρώνει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση. Em seguida, o pedido é enviado através do centro onde o serviço competente e protocolo. Το στέλεχος του κέντρου αναλαμβάνει να παρακολουθεί μέχρι τέλους την εξέλιξη της υπόθεσης, απαλλάσοντας τον πολίτη από οποιαδήποτε άλλη μετακίνηση και πιθανή ταλαιπωρία. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, ο πολίτης μπορεί να παραλάβει τα δικαιολογητικά του από το Κ.Ε.Π. ή την αρμόδια υπηρεσία στην οποία απευθύνθηκε ή του αποστέλλονται στη διεύθυνση που επιθυμεί ταχυδρομικώς ή με ταχυμεταφορά.

Το ωράριο: Από τις 8 το πρωί ως τις 8 το βράδυ. Πληροφορίες όλο το 24ωρο από το 1464.

Ποιές υπηρεσίες παρέχει: Στο Κ.Ε.Π. διεκπεραιώνονται:

  • Έκδοση φορολογικής ενημερότητας
  • Θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής
  • Επικύρωση φωτοαντιγράφων

Tópicos prefeituras:

  • Questões de bem-estar social (livreto maravilha, assistência financeira, benefícios)
  • Problemas de saúde (licenças profissionais médicos & profissões paramédicas)
  • Ζητήματα μεταφορών και επικοινωνιών (χορήγηση ή επέκταση αδειών οδήγησης & αδειών κυκλοφορίας, αλλαγή ή αντικατάσταση πινακίδων, αλλαγή χρωμάτων κ.α.)
  • Έκδοση επαγγελματικών αδειών (των Διευθύνσεων Βιομηχανίας)

Θέματα Δήμων:

  • Έκδοση πιστοποιητικών (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, ληξιαρχικές πράξεις)
  • Εγγραφή σε δημοτολόγια, οικογενειακές μερίδες

Θέματα Πρωτοδικείων:

  • Έκδοση πιστοποιητικών (ποινικού μητρώου, ότι δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση, περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης, περί μη πτωχεύσεως κ.α.)

Θέματα Ασφαλιστικών Ταμείων:

  • Κατάθεση αιτήσεων για συντάξεις
  • Folheto (família & individualmente)

O 420 procedimentos administrativos certificados são acompanhadas por estas digitalizadas impressões. Estas formas epaschediastikan e conter todas as informações necessárias para o manuseio rápido e confiável do caso, επιτυγχάνοντας παράλληλα το στόχο να είναι φιλικά προς τους χρήστες, πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους.

Αναζήτηση ΚΕΠOnline Αιτήσεις


volosInfoΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΟΥΠανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςΔημοτικό ΡαδιόφωνοΠολεοδομίαΠοδηλασίαΠεριφέρεια ΘεσσαλίαςΜετανάστεςΚΕΠΚαθαριότηταΝοσοκομείοflagΕθελοντισμόςΔιαύγειαempeΔΟΥΚΔΗΚΙCitiesNetΑΜΕΑ

Definir como idioma padrão
 Editar Tradução