Προς κ.Νίκο Δημοτάκη
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Τηλεφωνικό Κέντρο» , σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 22/03/2018. Την ίδια ημέρα με το Δ.Υ. 126476/2018 έγγραφό μας διαβιβάσαμε την επιστολή σας στη Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών/Τμήμα Διοικητικής μέριμνας.Παρακαλούμε,όπως μας ενημερώσετε σε ποιο αριθμό καλέσατε για να επισημάνουμε και να διορθώσουμε πιθανόν τεχνικό πρόβλημα Σημειώνουμε,ότι όταν οι γραμμές είναι απασχολημένες φαίνεται σε αυτόν που καλεί αναμονή .
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για τη χρήσιμη ενημέρωση.
Από το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου,
Κωνσταντία Φώτου.
Προς κ.Νίκο Δημοτάκη
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Τηλεφωνικό Κέντρο» , σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 22/03/2018. Την ίδια ημέρα με το Δ.Υ. 126476/2018 έγγραφό μας διαβιβάσαμε την επιστολή σας στη Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών/Τμήμα Διοικητικής μέριμνας.Παρακαλούμε,όπως μας ενημερώσετε σε ποιο αριθμό καλέσατε για να επισημάνουμε και να διορθώσουμε πιθανόν τεχνικό πρόβλημα Σημειώνουμε,ότι όταν οι γραμμές είναι απασχολημένες φαίνεται σε αυτόν που καλεί αναμονή .
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για τη χρήσιμη ενημέρωση.
Από το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου,
Κωνσταντία Φώτου.