Προβλήματα κολυμβητηρίου Νέας Ιωνίας
Στα ντους του κολυμβητηρίου της Νέας Ιωνίας η πίεση είναι εξαιρετικά χαμηλή. Γιατί δεν το διορθώνετε; Αυτό είναι και το πιο χοντρό πρόβλημα εκεί.
Επίσης, οι απώλειες νερού λόγω κακής συντήρησης των «τηλεφώνων» των ντους, των σωλήνων, των τσιμουχών σφράγισης κτλ., είναι μεγάλες.
Ακόμη, γιατί δεν βάζετε ντους που αντί βάνας να λειτουργούν με πίεση κομβίου για συγκεκριμένο διάστημα, λ.χ. ενός λεπτού, ώστε να εξοικονομείται νερό; Τέλος, στο ντους των ανδρών προπονητών δεν λειτουργεί το φως, το φωτιστικό κρέμεται από μία βίδα, εδώ και δυο βδομάδες.
Θα ήθελα εν κατακλείδι να ρωτήσω: Τι κάνει ο υπεύθυνος εκεί; Δεν επιλαμβάνεται; Δεν τα βλέπει; Αδιαφορεί; Ο συντηρητής που πληρώνετε τι κάνει; Κοστίζει ένα σωρό λεφτά. Γιατί δεν τον βάζετε να υπογράφει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ένα πρωτόκολλο συντήρησης; Δεν είναι πάνω από 5′, μια φόρμα θα υπογράφει που θα λέει ότι πέρασε από τα χ και ψ σημεία και τι παρατηρήσεις έχει και εξασφαλίζει έτσι ότι πέρασε από όλα τα σημεία και έλεγξε, αντί να επαφίεστε σε παρατηρήσεις σαν αυτή. Στο κάτω κάτω δεν δεν ενδιαφέρονται όλοι. Αν δεν ξέρετε να το φτιάξετε το πρωτόκολλο να σας στείλω ένα έτοιμο. Στη διάθεσή σας πάντα.

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «προβλήματα κολυμβητηρίου Νέας Ιωνίας», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 20/11/2015. Την ίδια ημέρα με το Δ.Υ. 1002/2015 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στην Δ/νση Αθλητισμού του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για τη χρήσιμη ενημέρωση.
Από το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου,
Ελένη Τατάκου.