ΠΑΡΑΠΟΝΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ .ΠΗΓΑ ΣΤΑ ΚΕΠ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ .ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΓΙΑΤΙ ΧΑΛΑΣΕ (ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΗΛ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ. ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΤΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΜΕ.
(ΤΑ ΔΗΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝΕ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ).ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “παράπονα”, σας ενημερώνουμε ότι η Δ/νση της ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ του Δήμου Βόλου μας γνωστοποίησε ότι το πρόβλημα που αναφέρατε αποκαταστάθηκε και η λειτουργία του προγράμματος ΚΕΑ λειτουργεί κανονικά στο Κοινωνικό Κέντρο Αγίου Γεωργίου.
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για τη χρήσιμη ενημέρωση.
Από το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «παράπονα», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 07/02/2017. Την ίδια ημέρα με το Δ.Υ. 2409/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στην ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ του Δήμου Βόλου και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για τη χρήσιμη ενημέρωση.
Από το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου,
Ελένη Τατάκου.