Η Ανακασιά όπως φαίνεται από το Αρχοντικό Ζαφειρίου. Στο βάθος η κορυφή του λόφου της Αγίας Ειρήνης.
Δight og venstre side av korridoren er det to rom, mens det på baksiden av den høyre side er det en liten toalett som kommuniserer under tre trapp. Ovenpå trapp fører til en liten vestibyle der venstre er kjøkkenet og i front av stuen. Høyre i vestibylen er det et rom i front av vestibylen er den store hallen som fungerte som stuen i huset.
Tkjelleren har denne tredelte ordning som er dannet av steinveggene av strukturen og brukt som lager. kommunisert direkte til gårdsplassen til den andre inngangen på vestsiden, og også med det lille huset med stein innvendig trapp.
O Neoclassicism
Den Dimitris Paliouras skriver at nyklassisisme kom til Hellas fra den bayerske Otto, οι οποίοι τον επέλεξαν αρχικά ως το ρυθμό που άρμοζε στην ανοικοδόμηση της Αθήνας, kapitalen i nyetablerte greske staten og deretter innført og utvidet gjennom den greske territorium.
IThessalia kom noe senere, rundt midten av 19ουαιώνα και ειδικότερα στη περιοχή του Βόλου, με την έναρξη της ανοικοδόμησης της νέας πόλης η οποία, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Νικόλαος Μάγνης στο βιβλίο του ”Περιήγησις της Θεσσαλίας και της Θεσσαλικής Μαγνησίας, Αθήναι 1860″, “εις το μεταξύ Κάστρου και Δημητριάδος παράλιου, εγείρεται από το 1840 έτος υπό των Χριστιανών των πέριξ χωρίων, νέα πόλις ήν ωνόμασαν Νέαν Δημητριάδα, ήτις έχει περί τας 80 οικίας μεγάλας και κατά τον νέον ρυθμόν κτισμένας“. Η απελευθέρωση της Θεσσαλίας βρίσκει το Βόλο με 5.908 κατοίκους, 10.029, i 1896 deres 16.788 και στα 1907 τους 23.563 κατοίκους.
Denαλματώδης αυτή αύξηση της νέας πόλης του Βόλου, καθώς ο νεοκλασικισμός μεσουρανούσε – σημειώνει ο Έφορας Νεοτέρων Μνημείων – δημιούργησε μια πόλη πρότυπο της νεοκλασικής αρχιτεκτονικής, τόσο στην οικοδομία της, όσο και στην πολεοδομία, siden byen ble designet og bygget fra grunnen av med den nye estetisk persepsjon.
Denακτινοβολία του νέου αστικού κέντρου και οι επιδράσεις που ασκεί πάντα η πρωτεύουσα μιας περιοχής στην περιφέρειά της, θα υποτάξει σταδιακά και την περιοχή του Πηλίου, με ένα αργόσυρτο τρόπο στην αρχή, μέχρι και την τελική πτώση της παραδοσιακής αισθητικής αντίληψης. Έτσι, σταδιακά έχουμε την υιοθέτηση του νεοκλασικισμού στους παραλιακούς και στους γύρω από το Βόλο οικισμούς και λίγο αργότερα θα ακολουθήσουν και οι ορεινοί οικισμοί.
ΌAlle bygningene som ble bygget etter 1881 Pelion, til de første tiårene av det 20Regulering tallet styrt av prinsippene i den nye satsen, mens han sto i området, δηλαδή προσαρμοσμένος στις τοπικές συνήθειες. Τα κτίρια είναι διώροφα και, πολλές φορές, τριώροφα και στεγάζονται με ξύλινες κατακλινείς στέγες, καλυμμένες στους μεν ορεινούς οικισμούς, με σχιστολιθικές σκεπόπλακες, στους δε παραλιακούς με κεραμίδια βυζαντινού τύπου, ενώ σε ορισμένες κατασκευές εκλεκτικιστικής αρχιτεκτονικής, με τις οξυκόρυφες στέγες, το εσωτερικό των οποίων ήταν διαμορφωμένο σε σοφίτες, στεγάζονταν με κεραμίδια γαλλικού τύπου.
Denj ansikter alltid organisert symmetrisk til den vertikale aksen av symmetri og var alltid dekorert med trukket keromoplastiko dekorasjon imitere pilastre med hovedsteder, επιστήλια, ζωφόρους, γείσα κλπ.
Denι κατόψεις τους οργανώνονταν κι αυτές συμμετρικά στον άξονα της εισόδου και είχαν τριμερή διάταξη των χώρων τους με τον διαμπερή διάδρομο στο κέντρο, dybden som var trapp og krysse korridoren rom.
Ibygging av denne perioden begynte å dukke opp nye og modernisere funksjoner innenfor boliger, όπως σύγχρονες για την εποχή τους κουζίνες με φουφούδες εντοιχισμένες σε καμάρες με φούσκες, αποχωρητήρια κλπ. εξυπηρετήσεις, der, στις παλαιότερες κατασκευές βρίσκονταν σε ξεχωριστά κτήρια, τα γνωστά στην περιοχή ως “παράσπιτα“.
Tikke følge eksterne sensorisk persepsjon og den interne innredning med malte dekorasjon hovedsakelig tak og mindre bruk av stukkatur og lignende stil mobilt utstyr.





















