Zafiriou palazzo

TIZafiriou palazzo Chatzakou “ως έργο τέχνης που χρειάζεται ιδιαίτερη κρατική προστασία“I “αποτελεί ενδιαφέρον δείγμα νεοκλασικής αρχιτεκτονικής του τέλους του 19ου αιώνα, I, όπως είναι το μαρμάρινο μπαλκόνι, con rilievi, pilastri e ornato in ferro battuto, fasce decorative orizzontali a ogni piano incoronazione, i pilastri nChatzakou“.Il Comune di realizzare l'importanza del palazzo fu acquistato dagli eredi, per ospitare le sedi delle varie attività culturali.
Άγιος Ονούφριος. Η θέα της γύρω περιοχής από το Αρχοντικό Ζαφειρίου.

San Onoufrios. La vista della zona circostante dalla Mansion Zafeiriou.

Άγιος Ονούφριος. Η ομώνυμη εκκλησία και η Πλατεία Εθνικής Αντίστασης.

San Onoufrios. La chiesa e la piazza Resistenza Nazionale.
















TO casa è stata costruita nel 1895, όπως προκύπτει από τον έλεγχο των συμβολαίων αγοραπωλησίας του. Chatzakou, λίγο πριν την κεντρική πλατεία του ISan Onoufriou. Chatzakou2, ha un orientamento a sud e si compone della casa principale e la piccola casa che è a contatto con il lato ovest. Il palazzo su tre livelli. Il piano terra, I, Chatzakou (λούκια).
To εσωτερικό της στέγης είναι διαμορφωμένο σε μικρή σοφίτα,Chatzakou. Η κατοικία έχει εξωτερικές διαστάσεις I10,20 Chatzakou 8,90 m και το παράσπιτο 4,30 Chatzakou 4,30 m και το πάχος των λιθοδομών της είναι περί τα 0,70m. Il piano terra di una disposizione tripartita degli spazi al piano terra di un corridoio attraverso il centro all'inizio che è l'ingresso principale che è separata dal resto del corridoio con un parabrezza telaio in legno e la profondità della scala in legno al .

 

Η Ανακασιά όπως φαίνεται από το Αρχοντικό Ζαφειρίου. Στο βάθος η κορυφή του λόφου της Αγίας Ειρήνης.

Η Ανακασιά όπως φαίνεται από το Αρχοντικό Ζαφειρίου. I.

DChatzakou, mentre nella parte posteriore del lato destro vi è un piccolo bagno che comunica con la scala di legno. Al piano superiore la scala conduce ad un piccolo vestibolo dove la sinistra è la cucina e davanti al salotto. Diritto del vestibolo vi è una stanza di fronte al vestibolo è la grande sala che serviva come il salotto di casa.

Til piano interrato ha questo accordo tripartito che è formata da pareti di pietra della struttura e utilizzati come depositi. comunicato direttamente al cortile al secondo ingresso sul lato ovest, così come la piccola casa con una scala interna in pietra.





O Νεοκλασικισμός

Il Δημήτρης Παλιούρας γράφει ότι ο νεοκλασικισμός ήρθε στην Ελλάδα από τους Βαυαρούς του Όθωνα, οι οποίοι τον επέλεξαν αρχικά ως το ρυθμό που άρμοζε στην ανοικοδόμηση της Αθήνας, πρωτεύουσας του νεοσύστατου ελληνικού κράτους και στη συνέχεια καθιερώθηκε και επεκτάθηκε σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.

Laτη Θεσσαλία ήρθε κάπως αργότερα, γύρω στα μέσα του 19ου secolo, in particolare nella regione di Volos, con l'inizio della ricostruzione della nuova città che, come tipicamente Nicholas Magnes nel suo libro”Periegesis Tessaglia e della Tessaglia Magnesia,Londra 1860″, “tra il castello e Dimitriados sponde,nasce dalla 1840 anno dei cristiani nei villaggi circostanti, νέα πόλις ήν ωνόμασαν Νέαν Δημητριάδα, ήτις έχει περί τας 80 οικίας μεγάλας και κατά τον νέον ρυθμόν κτισμένας“. Η απελευθέρωση της Θεσσαλίας βρίσκει το Βόλο με 5.908 κατοίκους, 10.029, in 1896 loro 16.788 και στα 1907 τους 23.563 κατοίκους.

ΗQuesta rapida crescita della nuova città di Volos, come neoclassicismo zenit – dice curatore di monumenti moderni – creato una città modello di architettura neoclassica, entrambi i costruttori, e urbanistica, poiché la città progettata e costruita da zero con la nuova percezione estetica.

Ηακτινοβολία του νέου αστικού κέντρου και οι επιδράσεις που ασκεί πάντα η πρωτεύουσα μιας περιοχής στην περιφέρειά της, θα υποτάξει σταδιακά και την περιοχή του Πηλίου, με ένα αργόσυρτο τρόπο στην αρχή, μέχρι και την τελική πτώση της παραδοσιακής αισθητικής αντίληψης. Έτσι, σταδιακά έχουμε την υιοθέτηση του νεοκλασικισμού στους παραλιακούς και στους γύρω από το Βόλο οικισμούς και λίγο αργότερα θα ακολουθήσουν και οι ορεινοί οικισμοί.

Όλα τα κτίσματα που κτίζονται μετά το 1881 στο Πήλιο, μέχρι και τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα διέπονται από τις αρχές του νέου ρυθμού, όπως αυτός διαμορφώθηκε στη περιοχή, δηλαδή προσαρμοσμένος στις τοπικές συνήθειες. Τα κτίρια είναι διώροφα και, πολλές φορές, τριώροφα και στεγάζονται με ξύλινες κατακλινείς στέγες, καλυμμένες στους μεν ορεινούς οικισμούς, con liste, ma al mare con piastrelle bizantino, in alcune costruzioni architettura eclettica, con punte taglienti tetti, το εσωτερικό των οποίων ήταν διαμορφωμένο σε σοφίτες, στεγάζονταν με κεραμίδια γαλλικού τύπου.

Ilι όψεις τους οργανώνονταν πάντα συμμετρικά στους κατακόρυφους άξονες συμμετρίας και ήταν πάντα διακοσμημένες με τραβηχτό και κερομοπλαστικό διάκοσμο που μιμούνταν παραστάδες με επίκρανα, alberetti,fregi, cornici ecc.

Ilpiani di j sono organizzati e questi di simmetria dell'ingresso e aveva configurazione tripartita, con il corridoio illuminato dal sole al centro, la cui profondità è stata la scala e attraversate il corridoio camere.

Lacostruzione di questo periodo cominciò ad apparire e nuove funzionalità all'interno di case di modernizzazione, όπως σύγχρονες για την εποχή τους κουζίνες με φουφούδες εντοιχισμένες σε καμάρες με φούσκες, αποχωρητήρια κλπ. εξυπηρετήσεις, dove, στις παλαιότερες κατασκευές βρίσκονταν σε ξεχωριστά κτήρια, τα γνωστά στην περιοχή ως “παράσπιτα“.

Tnon & nbsp; la percezione sensoriale esterno seguita e interno & nbsp; arredamento casa con decorazione dipinta principalmente su & nbsp; soffitti e minor uso di gesso rilievi & nbsp; e attrezzature mobili stile simile.


volosInfoΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΟΥΠανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςΔημοτικό ΡαδιόφωνοΠολεοδομίαΠοδηλασίαΠεριφέρεια ΘεσσαλίαςΜετανάστεςΚΕΠΚαθαριότηταΝοσοκομείοflagΕθελοντισμόςΔιαύγειαempeΔΟΥΚΔΗΚΙCitiesNetΑΜΕΑ

Configura come lingua predefinita