ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΛΑΔΕΜΑΤΟΣ ΨΗΛΩΝ, ΞΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ ΣΤΗ Δ.Ε.ΙΩΛΚΟΥ

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΑΣΙΝΟΥ

Βόλος 06/06/2017

Αρ. Πρωτ.: 46441

Ταχ. Δ/νση: Πλατεία Διμηνίου

ΤΚ 38500 - Διμήνι

Τηλέφωνο: 24213 53612

Fax: 24213 53613

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΛΑΔΕΜΑΤΟΣ ΨΗΛΩΝ, ΞΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ ΣΤΗ Δ.Ε ΙΩΛΚΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2017 ΜΕΣΩ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ

Στις δημοτικές ενότητες του Δήμου Βόλου βρίσκονται διάσπαρτα ψηλά και επικίνδυνα δέντρα τα οποία λόγω του φετινού δριμύ χειμώνα πάγωσαν και στη συνέχεια ξεράθηκαν ολοσχερώς ή μερικώς, ενώ ένας εξίσου σημαντικός αριθμός δένδρων υπέστη μερικές ξηράνσεις σε βραχίονες και κλαδιά, τα οποία με την επίδραση του αέρα, των έντονων καιρικών φαινομένων και του υπερκείμενου βάρους σπάζουν και πέφτουν με άμεσο κίνδυνο να προκαλέσουν σωματικές, υλικές ζημιές ή ακόμη και θανάτους. Να σημειωθεί ότι όλες οι Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Βόλου είναι σημαντικά τουριστικά θέρετρα με αθρόα προσέλευση τουριστών.

Λόγοι διασφάλισης της δημόσιας ασφάλειας καθιστούν αναγκαίο να πραγματοποιηθούν εργασίες κλαδέματος των ψηλών, επικίνδυνων και ξερών δένδρων με χρήση τηλεσκοπικού καλαθοφόρου οχήματος ή όπου δεν είναι δυνατή η πρόσβαση μηχανημάτων με εξειδικευμένους αναρριχητές-κλαδευτέςσε υποδεικνυόμενο από τη Δ/νση Πρασίνου ύψος ανάλογα με την κάθε περίπτωση και αποκομιδής των προϊόντων κλαδέματος.

Στις Δημοτικές Ενότητες ευθύνη για τη συντήρηση του Πρασίνου έχουν τα Πολυδύναμα Τμήματα των αντίστοιχων Δημοτικών Ενοτήτων. Τα Τμήματα είναι υποστελεχωμένα και ασχολούνται κυρίως με την καθαριότητα. Σε αυτά δεν υπηρετεί εξειδικευμένο προσωπικό και στερούνται μηχανολογικού εξοπλισμού.

Τα περισσότερα από τα ψηλά επικίνδυνα και ξερά δέντρα φτάνουν σε ύψος άνω των δώδεκα μέτρων (κάποια μάλιστα φτάνουν και σε ύψος άνω των 25 μέτρων), γεγονός που καθιστά αναγκαία τη χρήση τηλεσκοπικού καλαθοφόρου οχήματος και εξειδικευμένου προσωπικού (χειριστή καλαθοφόρου και εξειδικευμένο κλαδευτή για εργασίες κλαδέματος σε μεγάλο ύψος) που η υπηρεσία μας δε διαθέτει. Επίσης η υπηρεσία δεν έχει ούτε τα οχήματα για την αποκομιδή των προϊόντων κλαδέματος τόσο μεγάλου όγκου, ούτε τη δυνατότητα να παρέμβει ταυτόχρονα σε τόσο μεγάλο αριθμό δέντρων διασπαρμένων σε τόσο μεγάλες αποστάσεις.

Από το προσωπικό που η Διεύθυνση διαθέτει στο Τμήμα Πάρκων και Δεντροστοιχιών 11 άνδρες μπορούν (λόγω ηλικίας, προβλημάτων υγείας, ικανότητας κτλ) να συμμετέχουν σε εργασίες κλαδέματος, στο Τμήμα Σχεδιασμού Πρασίνου 3 άνδρες και στο Τμήμα της Δημοτικής Ενότητας Νέας Ιωνίας μόνο 2 άνδρες. Η Δ/νση Πρασίνου έχει ήδη ξεκινήσει το κλάδεμα “αναγέννησης” σε χαμηλά και μέτριου ύψους δέντρα με συνεργεία εδάφους. Ταυτόχρονα το προσωπικό της Υπηρεσίας είναι επιφορτισμένο και με τη συντήρηση 640 στρεμμάτων πλατειών και Πάρκων στη Δημοτική Ενότητα Βόλου και 504 στρεμμάτων Πρασίνου στη Νέα Ιωνία. Ήδη το ενεργό προσωπικό της Διεύθυνσης δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες των Δημοτικών Ενοτήτων Βόλου και Νέας Ιωνίας, πολύ περισσότερο να υποστηρίξει ταυτόχρονα και τις αυξημένες ανάγκες στις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες. Επομένως υπάρχει αντικειμενική αδυναμία της Υπηρεσίας για την επιτυχή ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών.

Τα δέντρα που έχουν προγραμματιστεί να κλαδευτούν βρίσκονται εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας Ιωλκού και έχουν κατηγοριοποιηθεί ως εξής:

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΩΛΚΟΥ

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΩ ΒΟΛΟΥ

Α/Α

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΕΙΔΟΣ ΔΕΝΔΡΟΥ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΕΝΔΡΩΝ

Ελευθερίου Βενιζέλου 23, Θέση “Παναγία”

Πλάτανος

1

Πλατεία Προφήτη Ηλία επί της οδού Βόλου – Σταγιατών

Πλάτανος

3

1

Διάσπαρτα εντός οικισμού:α) Πλατεία Ιερού Ναού Εισοδίων της Θεοτόκου, Θέση “Παναγία”, – Σταγιατών, β) διάφορα εντός οικισμού.

Πλατάνια, διάφορα

11

Σύνολο Τοπικής Κοινότητας Άνω Βόλου

15

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΟΥ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ

1

Διάσπαρτα εντός οικισμού: α) Πλατεία Αγίου Ονουφρίου, β) Πλατεία Καργάκη επί της οδού Αγίας Βαρβάρας, γ) Αύλιος χώρος του Νηπιαγωγείου επί της οδού Γ. Κατσίκα, δ) διάφορα εντός οικισμού

Πλατάνια, διάφορα

15

Σύνολο Τοπικής Κοινότητας Αγίου Ονουφρίου

15

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΚΑΣΙΑΣ

1

25ης Μαρτίου

Πλάτανος

1

2

Διάσπαρτα εντός οικισμού

Πλατάνια, διάφορα

4

Σύνολο Τοπικής Κοινότητας Ανακασιάς

5

Σύνολο Δημοτικής Ενότητας Ιωλκού

35

(15+15+5)

 

Ο τρόπος κλαδέματος και η εποχή που θα διεξαχθεί θα υποδεικνύεται από τη Διεύθυνση Πρασίνου ανάλογα με το είδος και την επικινδυνότητα των δέντρων με γνώμονα κυρίως τη Δημόσια Ασφάλεια. Σε περίπτωση που κάποια από τα παραπάνω δένδρα έχουν κλαδευτούν προηγουμένως λόγω έκτακτης ανάγκης (Πυροσβεστική λόγω πτώσης κτλ) πριν την ανάθεση των εργασιών, θα αντικατασταθούν από άλλα αντίστοιχου αριθμού και δυσκολίας.

Όπου δεν υπάρχει ευκολία πρόσβασης μηχανημάτων, οι εργασίες κλαδέματος μπορούν να γίνουν με οποιοδήποτε πρόσφορο μέσο (π.χ. εναερίτες-κλαδευτές ή άλλο).

Τα προϊόντα κλαδέματος είναι αντικείμενο συλλογής, απομάκρυνσης και διαχείρισης του αναδόχου. Με ευθύνη του αναδόχου, τα προϊόντα κλαδέματος που θα πέσουν στο δρόμο ή στα πεζοδρόμια των οδών ή σε άλλους χώρους, θα απομακρύνονται από τον τόπο των εργασιών αυθημερόν και θα απορρίπτονται σε θέση που επιτρέπεται. Οι χώροι όπου θα εκτελούνται οι εργασίες θα καθαρίζονται άμεσα ώστε να παραδίδονται καθαροί εντός της ίδιας ημέρας που πραγματοποιούνται οι εργασίες.

Η δαπάνη των υλικών, των καυσίμων και των λιπαντικών των μηχανημάτων όπως και κάθε άλλη δαπάνη που δεν αναφέρεται αλλά είναι απαραίτητη για την εκτέλεση των εργασιών, καθώςκαι κάθε κόστος που θα προκύψει κατά την απομάκρυνση των προϊόντων κλαδέματος και την απόρριψή τους σε χώρους που επιτρέπεται θα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον ανάδοχο (εκμισθωτή). Επίσης βαρύνουν τον ανάδοχο οι αμοιβές των οδηγών, των χειριστών, των κλαδευτών, των εναεριτών και των λοιπών εργατών καθώς και οι ασφαλιστικές τους εισφορές.

Η σωστή και ασφαλής λειτουργία των οχημάτων ή μηχανημάτων ή λοιπού εξοπλισμού που θα χρησιμοποιηθούν είναι ευθύνη του αναδόχου. Κατά τη διάρκεια των εργασιών την ευθύνη της σωστής και ασφαλούς λειτουργίας τους έχει ο ανάδοχος. Τυχόν ζημιές που θα προκληθούν σε τρίτους θα βαρύνουν τον ίδιο.

Το εργατοτεχνικό προσωπικό που θα εκτελεί τις εργασίες θα πρέπει να φέρει τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία ατομικά μέσα προστασίας με ευθύνη του αναδόχου. Τυχόν υλικές ζημιές ή σωματικές βλάβες ή ατύχημα ή δυστύχημα που θα προκληθεί σε εργαζόμενους ή σε τρίτους κατά τη διάρκεια των εργασιών, βαρύνουν αποκλειστικά τον ανάδοχο.

Τα μέτρα ασφαλείας για τους χειριστές των μηχανημάτων και τους εναερίτες, πρέπει να λαμβάνονται ακριβώς όπως αναφέρονται στην κείμενη νομοθεσία με ευθύνη του αναδόχου.

Αν χρησιμοποιηθούν εναερίτες κλαδευτές, ο ανάδοχος υποχρεούται να χρησιμοποιήσει πιστοποιημένο εξοπλισμό και υλικά (σχοινιά, ράουλα, κτλ) μεγάλης αντοχής για την ασφαλή εναπόθεση των προϊόντων κοπής στο έδαφος και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την τήρηση όλων των προβλεπόμενων πρωτοκόλλων ασφαλείας.

Επειδή στην πλειοψηφία πρόκειται για το κλάδεμα Πλατάνων και για την προστασία τους από την ασθένεια του μεταχρωματικού έλκους, που προκαλείτε από το παθογόνο Ceratocystisfimbriariaf. P. PlataniWalter, ο ανάδοχος είναι υπεύθυνος για την απολύμανση των εργαλείων κλαδέματος που θα χρησιμοποιηθούν (αλυσοπρίονα, χειροπρίονα, κτλ) πριν και μετά τη χρήση τους, σύμφωνα με τις οδηγίες του Δασαρχείου Βόλου. Δηλαδή την απολύμανσή τους είτε με εμβάπτιση για αρκετά λεπτά σε υδατικό διάλυμα χλωρίνης (1 μέρος κοινή χλωρίνη του εμπορίου διαλυμένη σε 4 μέρη νερού) είτε με έκθεση σε πυρά.

Η τιμή προσφοράς θα είναι σε ευρώ για το σύνολο όλων των δένδρων της Δ.Ε. Ιωλκού.

Ανάδοχος στο σύνολο των δένδρων ανακηρύσσεται αυτός που προσφέρει τη χαμηλότερη τιμή στο σύνολο όλων των δένδρων της Δημοτικής Ενότητας Ιωλκού.

Το ποσό της δαπάνης θα βαρύνει τον Κ.Α. 35.6262.023 του προϋπολογισμού του έτους 2017 και για ανώτατο ποσό έως 5.000,00€ με το ΦΠΑ.

Παρακαλούμε όπως, προσκομίσετε εσώκλειστη οικονομική προσφορά έως την 09/06/2017 ημέρα Παρασκευή και ώρα 11:00 μ.μ. στη γραμματεία της Δ/νσης Πρασίνου, πλατεία Διμηνίου - πρώην Δημαρχείο Δ. Αισωνίας.

Σας ενημερώνουμε ότι μαζί με την εσώκλειστη οικονομική προσφορά πρέπει να προσκομίσετε και τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

Α) Όσον αφορά τα μηχανήματα που θα χρησιμοποιηθούν:

1. Ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε ισχύ.

2. Άδεια Κυκλοφορίας του μηχανήματος.

3. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 που θα δηλώνονται οι αριθμοί κυκλοφορίας των μηχανημάτων που θα χρησιμοποιηθούν.

4. Αποδεικτικό Τελών Κυκλοφορίας.

5. Άδεια χειριστή μηχανημάτων.

6. Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασιών κλαδέματος από φορείς του Δημοσίου, εφόσον υπάρχει.

7. Για τα καλαθοφόρα οχήματα επί πλέον θα πρέπει να προσκομιστούν: α) έγγραφο που θα αναφέρει την ανυψωτική ικανότητα (το μέγιστο ύψος) κάθε καλαθοφόρου που θα χρειαστεί ανάλογα με το ύψος των δένδρων, β) Πιστοποιητικό ελέγχου (καταλληλότητας) καλαθοφόρου ανυψωτικού μηχανήματος ή έγκριση λειτουργίας αυτού.

Β) Όσον αφορά τα μεταφορικά μέσα που θα χρησιμοποιηθούν:

1. Ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε ισχύ.

2. Άδεια κυκλοφορίας του μεταφορικού μέσου.

3. Αποδεικτικό Τελών Κυκλοφορίας.

4. Αποδεικτικό ΚΤΕΟ που να αποδεικνύει ότι το φορτηγό μπορεί να είναι σε χρήση κυκλοφορίας.

5. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 που θα δηλώνονται οι αριθμοί κυκλοφορίας των οχημάτων που θα χρησιμοποιηθούν είτε είναι ιδιόκτητα είτε όχι.

Σε περίπτωση που τα μηχανήματα και τα μεταφορικά μέσα δεν είναι ιδιόκτητα πρέπει να προσκομιστεί εκτός των ανωτέρω και υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 του ιδιοκτήτη τους, στην οποία θα αναφέρονται τα μεταφορικά μέσα και μηχανήματα με τους αριθμούς κυκλοφορίας τους και ότι είναι στη διάθεσή του συμμετέχοντα σύμφωνα με την σύμβαση που θα υπογράψει και ότι υποχρέωση απορρέει από αυτή.

Γ) Όσον αφορά για εναέριες εργασίες:

1. Πιστοποίηση εργασιών σε ύψος για κάθε εργαζόμενο που θα συμμετέχεις στις εργασίες.

Δ)Απαιτείται, από τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν άδεια συλλογής και μεταφοράς στερεών και μη επικίνδυνων αποβλήτων η οποία θα συμπεριλαμβάνει και απόβλητα ξύλων, κήπων, πάρκων, οδών και πεζοδρομίων, όπως αναφέρεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Αρ. Φύλλου 1909/22-12-2003 – ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – Αριθ.Η.Π. 50910/2727 - Άρθρο 8 και στην υπ. αριθμ. 129043/4345/8-7-2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Ε)Απαιτείται, από τους ενδιαφερόμενους να είναι εγγεγραμμένοι σε ένα από τα επαγγελματικά ή εμπορικά μητρώα που τηρούνται στο κράτος – μέλος εγκατάστασής τους, όπως περιγράφεται στο Παράρτημα XI του Προσαρτήματος Α΄ του Ν.4412/2016 ή να ικανοποιούν οποιαδήποτε άλλη απαίτηση ορίζεται στο Παράρτημα αυτό, υποβάλλοντας την αντίστοιχη βεβαίωση όπου να αναφέρεται το ειδικό επάγγελμά τους.

ΣΤ)Απαιτείται, από τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86στην οποία θα δηλώνουν πως “κατά τη διάρκεια των εργασιών την ευθύνη της σωστής και ασφαλούς λειτουργίας των οχημάτων ή μηχανημάτων και του προσωπικού που απασχολεί την έχει ο ίδιος και οι τυχόν υλικές ζημιές η σωματικές βλάβες που θα προκληθούν σε τρίτους θα βαρύνουν τον ίδιο”.

Επίσης σας γνωρίζουμε πως στη σύμβαση που θα κληθείτε να υπογράψετε θα συμπεριλαμβάνονται εκτός των άλλων και τα κάτωθι άρθρα περί ευθυνών του αναδόχου και διατάξεων ασφαλείας:

Άρθρο 1οΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

1. Ο ανάδοχος έχει αποκλειστικά και εξ ολοκλήρου τις ευθύνες του εργοδότη για το απασχολούμενο στην εκτέλεση του έργου εργατοτεχνικό και λοιπό προσωπικό για την περίπτωση πάσης φύσεως ατυχήματος.

2. Ο ανάδοχος υποχρεούται να ασφαλίζει όλο το ανωτέρω προσωπικό του στο Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΙΚΑ).

3. Ο ανάδοχος υποχρεούται να ασφαλίζει κατά ατυχημάτων σε Ασφαλιστικές Εταιρείες αναγνωρισμένες από το Κράτος, το εργατοϋπαλληλικό και λοιπό προσωπικό, το απασχολούμενο στις θέσεις εργασίας, εφόσον αυτό δεν υπάγεται στις περί ΙΚΑ διατάξεις.

Άρθρο 2οΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ - ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

1. Ο ανάδοχος υποχρεούται, να εφαρμόζει πλήρως τις διατάξεις περί τάξης ασφαλείας επί ατυχημάτων, έχοντας πλήρη και ακέραια την ευθύνη για οποιοδήποτε ατύχημα ή βλάβη επερχόμενη στον ίδιο, το προσωπικό του ή τρίτους συνέπεια ενεργειών που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση προς την εκτέλεση των εργασιών.

2. Ο ανάδοχος υποχρεούται κάθε σχετικής δαπάνης για να προβεί στην κατασκευή, συντήρηση και εν καιρώ καθαίρεση και αποκόμιση όλων των προστατευτικών κατασκευών ή περιφραγμάτων που χρησιμοποιούνται στο έργο.

3. Ο ανάδοχος υποχρεούνται, όπως με δαπάνες του εξασφαλίσει στους χώρους εργασίας, όλα τα απαραίτητα για την υγιεινή διαβίωση του απασχολούμενου προσωπικού.

4. Ο ανάδοχος υποχρεούται όπως στις θέσεις στις οποίες εκτελούνται οι εργασίες να προβαίνει στην τοποθέτηση ταινιών σήμανσης, των απαιτούμενων σημάτων και πινακίδων ασφαλείας, επιμελούμενος την συντήρησή τους. Στις επικίνδυνες για την κυκλοφορία θέσεις θα τοποθετούνται υποχρεωτικά αυτόματα σπινθιρίζοντα σήματα.

5. Επί πλέον η τυχόν προσωρινή διακοπή ή ρύθμιση της κυκλοφορίας θα γίνεται ευθύνη του αναδόχου μετά την απόκτηση των σχετικών αδειών και όπου παρίσταται η ανάγκη θα χρησιμοποιούνται και τροχονόμοι υπάλληλοι του αναδόχου προς ασφαλή καθοδήγηση των πεζών και τροχοφόρων, για την απρόσκοπτη και ασφαλή κυκλοφορία επί των οδών προσπελάσεων και γενικά εφ' όλων των θέσεων. Τα ανωτέρω μέτρα θα λαμβάνονται με ευθύνη και δαπάνες του αναδόχου.

6. Ο ανάδοχος ευθύνεται ποινικά και αστικά για κάθε ατύχημα οφειλόμενο στη μη λήψη των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας.

7. Ο ανάδοχος ως υπεύθυνος της τήρησης των Νόμων κ.λ.π. υποχρεούται όπως ανακινεί αμελλητί στη Διευθύνουσα Υπηρεσία τις κατά την διάρκεια της εκτέλεσης του έργου απευθυνόμενες ή κοινοποιούμενες σε αυτόν σχετικές διαταγές και εντολές των διαφόρων Αρχών σχετικά με τα υποδεικνυόμενα μέτρα ελέγχου, ασφαλείας κ.λ.π.

8. Ο ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να τηρεί όλα τα στοιχεία, που απαιτούν οι νόμοι, να τηρεί τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας, καθώς επίσης να παίρνει, σε όλη την διάρκεια των εργασιών τα μέτρα ασφαλείας για την πρόληψη ατυχημάτων που καθορίζονται στα Π.Δ. 778/80 και 1073/81 «Περί μέτρων ασφαλείας κατά την εκτέλεση εργασιών κ.λ.π.», εκπονώντας με ευθύνη του και υποβάλλοντας αρμοδίως κάθε σχετική μελέτη, όπως στατική μελέτη ικριωμάτων, μελέτη προσωρινής σήμανσης του έργου, Φάκελος Ασφαλείας και Υγείας (ΦΑΥ) και Σχέδιο Ασφαλείας και Υγείας (ΣΑΥ) της απόφασης ΔΙΠΑΔ /177/02/03/01 του ΥΠΕΧΩΔΕ (άρθρα 1,2,3) κ.λ.π., σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 34 του Π.Δ. 609/85.

Σε περίπτωση βλάβης του μηχανήματος ή του μεταφορικού μέσου ο ανάδοχος οφείλει την άμεση αντικατάστασή του εντός μίας ημέρας. Το μηχάνημα ή το μεταφορικό μέσο που θα αντικαταστήσει το αντίστοιχο με βλάβη, θα πρέπει να έχει όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά, τα οποία ο ανάδοχος οφείλει να προσκομίσει στην Υπηρεσία αμέσως.

Τα ανωτέρω δικαιολογητικά καλείστε να τα προσκομίσετε έως την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017 και ώρα 11:00 π.μ., στη Δ/νση Πρασίνου, πλατεία Διμηνίου.

Μετά την υποβολή των προσφορών και τον έλεγχό τους, θα ακολουθήσει το στάδιο της συμμετοχής των οικονομικών φορέων που υπέβαλαν προσφορά σε διαπραγμάτευση σύμφωνα με το ν. 4412/16.

 

Ο ΑΝ/ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ 

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ

ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΠΕ/Α

Εκτύπωση