ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΛΑΔΕΜΑΤΟΣ ΨΗΛΩΝ, ΞΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ ΣΤΗ Δ.Ε. ΒΟΛΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Πλατεία Διμηνίου
Πληροφορίες: Κ. Τσουράπας
Τηλέφωνο: 2421353626
ΦΑΞ: 24213-53613
Βόλος, 16/11/2018
Αρ. Πρωτ: 97426
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
ΓΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΛΑΔΕΜΑΤΟΣ ΨΗΛΩΝ, ΞΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ
ΣΤΗ Δ.Ε. ΒΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΟΥ ΜΕΣΩ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ
Στη δημοτική ενότητα Βόλου βρίσκονται διάσπαρτα ψηλά και επικίνδυνα δέντρα, τα οποία λόγω μεγάλης ηλικίας και ύψους τα καθιστούν επικίνδυνα. Λόγοι διασφάλισης της δημόσιας ασφάλειας καθιστούν αναγκαίο να πραγματοποιηθούν εργασίες κλαδέματος με χρήση τηλεσκοπικού καλαθοφόρου οχήματος σε υποδεικνυόμενο από τη Δ/νση Πρασίνου ύψος ανάλογα με την κάθε περίπτωση και αποκομιδής των προϊόντων κλαδέματος.
Τα περισσότερα από τα ψηλά και επικίνδυνα δέντρα φτάνουν σε ύψος άνω των δώδεκα μέτρων, γεγονός που καθιστά αναγκαία τη χρήση ανυψωτικού καλαθοφόρου οχήματος και εξειδικευμένου προσωπικού (χειριστή καλαθοφόρου και εξειδικευμένο κλαδευτή για εργασίες κλαδέματος σε μεγάλο ύψος) που η υπηρεσία μας δε διαθέτει. Επίσης η υπηρεσία δεν έχει ούτε τα οχήματα για την αποκομιδή των προϊόντων κλαδέματος τόσο μεγάλου όγκου, ούτε τη δυνατότητα να παρέμβει ταυτόχρονα σε τόσο μεγάλο αριθμό δέντρων διασπαρμένων σε τόσο μεγάλες αποστάσεις.
Η Δ/νση Πρασίνου έχει ήδη ξεκινήσει το κλάδεμα “αναγέννησης” σε χαμηλά και μέτριου ύψους δέντρα με συνεργεία εδάφους. Ταυτόχρονα το προσωπικό της Υπηρεσίας είναι επιφορτισμένο και με τη συντήρηση 640 στρεμμάτων πλατειών και Πάρκων στη Δημοτική Ενότητα Βόλου και 504 στρεμμάτων Πρασίνου στη Νέα Ιωνία. Ήδη το ενεργό προσωπικό της Διεύθυνσης δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες των Δημοτικών Ενοτήτων Βόλου και Νέας Ιωνίας, πολύ περισσότερο να υποστηρίξει ταυτόχρονα και τις αυξημένες ανάγκες στις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες. Επομένως υπάρχει αντικειμενική αδυναμία της Υπηρεσίας για την επιτυχή ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών.
Τα δέντρα που έχουν προγραμματιστεί να κλαδευτούν στη Δημοτική Ενότητα Βόλου βρίσκονται στις παρακάτω διευθύνσεις:
ΟΜΑΔΑ 1. Αιτήματα Novoville και Αποφάσεις Επιτροπής Ποιότητας Ζωής |
|||
Α/Α |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ |
ΕΙΔΟΣ ΔΕΝΔΡΟΥ |
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΕΝΔΡΩΝ |
1 |
Πηλέως με Ποσειδώνος(ID33185) |
Κυπαρίσσι |
1 |
2 |
Καραϊσκάμη με Αναλήψεως (ID 47503) |
Πλάτανος |
1 |
3 |
Κασσαβέτη με Τσιμπούκη 51 (ID 49802) |
Κυπαρίσσι |
1 |
4 |
Μιαούλη 2, Βόλος αυλή 32ου και 10ου Νηπιαγωγείου, (ID 50463) |
Διάφορα δέντρα (πεύκο, ακακίες κτλ) |
8 |
5 |
Μαγνήτων 106 (μεταξύ Ροζού και Κοραή) ID 50698 |
Διάφορα δέντρα |
8 |
6 |
Κ. Καρτάλη, (ID 51333) |
Ευκάλυπτοι |
2 |
7 |
Κ. Καρτάλη 313 (ΕΠΖ) |
Σοφόρα |
1 |
8 |
Κίτσου Μακρή 32 (ID 55737) |
Πεύκα |
2 |
9 |
Ροστώβ 18 (ID 56725) |
Ευκάλυπτος |
1 |
10 |
Ογλ 124, (ID 62830) |
Μανώλια |
1 |
11 |
Δημάρχου Γεωργιάδου 138 με Αντωνοπούλου (ID 63209) |
Ακακίες Σφενδάμι |
2 1 |
12 |
Παρνασσού με Γαύδου (Αγ. Παρασκευή) (ID 64570) |
Πεύκο |
1 |
13 |
Ροστώβ 18 (ID 82877) |
Ευκάλυπτος |
1 |
14 |
Νικοτσάρα 129 (ID 90302) |
Φοίνικας |
1 |
15 |
Κανάρη 20 με Πολυμέρη (ID 91193) |
Καραγάτσι |
2 |
16 |
Αχιλλέως 11 με Μαρίας Πολυδούρη (ID 91450) |
Πλάτανος |
1 |
17 |
Μακρυνίτσης 148-150 (ID 98305 και ID 128213) |
Δέντρο |
1 |
18 |
Ογλ 12 (ID 99003) |
Πλατάνια |
3 |
19 |
Μαβίλη 116 με Βιζυηνού (ID 101305) |
Ευκάλυπτος |
1 |
20 |
Ροστώβ 47-Θερμοπυλών(ID 101540) |
Ακακία |
1 |
21 |
Π. Καλιγά 1-3. Απέναντι από εγκαταστάσεις Βιολογικού(ID103989) |
Ευκάλυπτος Δέντρα |
1 2 |
22 |
Κασσαβέτη 18, Βόλος, Ελλάδα(ID 109048) |
Πλάτανος |
1 |
23 |
Κρήτης 103 (τέρμα Κρήτης πάνω από 25ης Μαρτίου) (ID 109780) |
Δέντρο |
1 |
24 |
Ερμού 240, εντός του πάρκινκ στη διασταύρωση με Γαμβέτα (ID 110011) |
Φοίνικας |
1 |
25 |
Αγίου Νικολάου 92 (ID 153385, 173804) |
Πεύκο |
1 |
26 |
Αγίου Νικολάου 87 (ID 171357) |
Φοίνικας |
1 |
27 |
Κωνσταντά 159 με Γκλαβάνη. (57/2018 ΕΠΖ, 345/2018 ΑΔΣ) |
Σφενδάμι |
1 |
28 |
Κασσαβέτη με Γαζή |
Σφενδάμια |
2 |
29 |
Οδός Αμφανών, Άγιος Στέφανος Σωρός |
Ευκάλυπτοι |
5 |
30 |
Ναυπλίου με Σπετσών |
Λεύκα |
1 |
31 |
Επί της οδού Φιλιππίδη από Γαντζοπούλου προς Αφών Βόλτου |
Πεύκα |
10 |
32 |
Άγιος Τρύφωνας (υπ' αρ. πρωτ. 58079/09-07-2018 αίτηση) |
Λεύκα Μουριά |
1 1 |
33 |
Επί της Λεωφόρου Αθηνών (από διασταύρωση βιολογικού καθαρισμού έως Λεωφ. Αθηνών 151 - πεύκο) |
Λεύκες Πεύκο |
4 1 |
34 |
Εντός προαύλιου χώρου 13ου ΔΣ (Αναλήψεως με Παγασών) (αρ. πρωτ. 54714/27-6-2018) |
Πεύκα |
2 |
35 |
Εντός πολεοδομικού ιστού Δ.Ε. Βόλου με προτεραιότητα σε αποφάσεις ΕΠΖ και ΔΣ |
Διάφορα |
3 |
ΣΥΝΟΛΟ ΟΜΑΔΑΣ |
80 |
Τα παραπάνω ψηλά και επικίνδυνα δέντρα είναι άμεση και επιτακτική ανάγκη να κλαδευτούν εκτός των άλλων και για λόγους Δημόσιας Ασφάλειας ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος πρόκλησης σωματικών βλαβών ή θανάτων στους περαστικούς και υλικών ζημιών στα διερχόμενα οχήματα, ιδιαίτερα μετά την αύξηση της συχνότητας των ακραίων καιρικών φαινομένων, καθώς τα περισσότερα εξ' αυτών είναι μεγάλου ύψους με επικίνδυνα ξερά ή μερικώς ξερά κλαδιά.
Οι εργασίες κλαδέματος θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με την ΕΤΕΠ 10-06-04-01. Στις ανατεθείσες εργασίες περιλαμβάνεται η δαπάνη του απαιτούμενου εργατοτεχνικού προσωπικού, μηχανημάτων και εργαλείων, η επάλειψη των τομών καθώς και η δαπάνη απομάκρυνσης των προϊόντων κοπής και απόρριψής τους σε οποιαδήποτε απόσταση σε θέσεις που επιτρέπουν οι αρμόδιες Αρχές. (Άριθ. Τιμολ. ΣΤ4.3, ΦΕΚ τ' Β' 1746/19.05.2017).
Ο τρόπος κλαδέματος και η εποχή που θα διεξαχθεί θα υποδεικνύεται από τη Διεύθυνση Πρασίνου ανάλογα με το είδος και την επικινδυνότητα των δέντρων με γνώμονα κυρίως τη Δημόσια Ασφάλεια. Σε περίπτωση που κάποια από τα παραπάνω δένδρα κλαδευτούν, λόγω έκτακτης ανάγκης (πχ από την Πυροσβεστική υπηρεσία κτλ), πριν την εκτέλεση των εργασιών, θα αντικατασταθούν από άλλα αντίστοιχου αριθμού και ύψους.
Τα προϊόντα κλαδέματος είναι αντικείμενο συλλογής, απομάκρυνσης και διαχείρισης του αναδόχου. Με ευθύνη του αναδόχου, τα προϊόντα κλαδέματος που θα πέσουν στο δρόμο ή στα πεζοδρόμια των οδών ή σε άλλους χώρους, θα απομακρύνονται από τον τόπο των εργασιών αυθημερόν και θα απορρίπτονται σε θέση που επιτρέπεται. Οι χώροι όπου θα εκτελούνται οι εργασίες θα καθαρίζονται άμεσα ώστε να παραδίδονται καθαροί εντός της ίδιας ημέρας που πραγματοποιούνται οι εργασίες.
Η δαπάνη των καυσίμων και των λιπαντικών των μηχανημάτων όπως και κάθε άλλη δαπάνη που δεν αναφέρεται αλλά είναι απαραίτητη για την εκτέλεση των εργασιών, όπως κάθε κόστος που θα προκύψει κατά την απομάκρυνση των προϊόντων κλαδέματος και την απόρριψή τους σε χώρους που επιτρέπεται, θα επιβαρύνουν τον ανάδοχο (εκμισθωτή). Επίσης βαρύνουν τον ανάδοχο οι αμοιβές των οδηγών, των χειριστών, των κλαδευτών και των λοιπών εργατών καθώς και οι ασφαλιστικές τους εισφορές.
Η σωστή και ασφαλής λειτουργία των οχημάτων ή μηχανημάτων που θα χρησιμοποιηθούν είναι ευθύνη του αναδόχου. Κατά τη διάρκεια των εργασιών την ευθύνη της σωστής και ασφαλούς λειτουργίας τους έχει ο ανάδοχος. Τυχόν ζημιές που θα προκληθούν σε τρίτους θα βαρύνουν τον ίδιο.
Το εργατοτεχνικό προσωπικό που θα εκτελεί τις εργασίες θα πρέπει να φέρει τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία ατομικά μέσα προστασίας με ευθύνη του αναδόχου. Τυχόν υλικές ζημιές ή σωματικές βλάβες ή ατύχημα ή δυστύχημα που θα προκληθεί σε εργαζόμενους ή σε τρίτους κατά τη διάρκεια των εργασιών, βαρύνουν αποκλειστικά τον ανάδοχο.
Τα μέτρα ασφαλείας για τους χειριστές των μηχανημάτων, πρέπει να λαμβάνονται ακριβώς όπως αναφέρονται στην κείμενη νομοθεσία με ευθύνη του αναδόχου.
Η τιμή προσφοράς θα είναι σε ευρώ για το σύνολο των δένδρων.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν προσφορά μόνο για το σύνολο των δένδρων και όχι ανά περίπτωση.
Ανάδοχος ανακηρύσσεται αυτός που προσφέρει τη χαμηλότερη τιμή στο σύνολο όλων των δένδρων.
Η τιμολόγηση θα γίνει στο σύνολο των δένδρων και δύναται να γίνει σταδιακά ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών με την μέση τιμή δένδρου που θα προκύψει.
Το ποσό της δαπάνης θα βαρύνει τον Κ.Α. 35.6262.017 του προϋπολογισμού του έτους 2018.
Παρακαλούμε όπως, προσκομίσετε εσώκλειστη οικονομική προσφορά έως τη Δευτέρα 23/4/2018 ημέρα και ώρα 11:00 μ.μ. στη γραμματεία της Δ/νσης Πρασίνου, πλατεία Διμηνίου - πρώην Δημαρχείο Δ. Αισωνίας.
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να προσκομίσουν μαζί με την οικονομική τους προσφορά :
Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/86, στην οποία θα δηλώνεται ότι μέχρι την ημέρα υποβολής της προσφοράς τους:
α) Ότι είναι ενήμεροι ως προς τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης (κύριας και επικουρικής) σε όλους τους οργανισμούς ασφάλισης που υπάγονται.
β) Ότι είναι ενήμεροι ως προς τις φορολογικές υποχρεώσεις τους.
γ) Δεν έχει εκδοθεί εις βάρος τους τελεσίδικη καταδικαστική απόφαση για ένα από τους ακόλουθους λόγους του άρθ. 73 παρ. 1 του Ν. 4412/2016 (συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, δωροδοκία, απάτη, τρομοκρατικά εγκλήματα ή εγκλήματα συνδεόμενα με τρομοκρατικές δραστηριότητες, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή χρηματοδότηση της τρομοκρατίας, παιδική εργασία και άλλες μορφές εμπορίας ανθρώπων). Η υποχρέωση αφορά ιδίως: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (O.E. και Ε.Ε.) τους διαχειριστές, β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.) το διευθύνοντα σύμβουλο καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
Σας ενημερώνουμε μαζί με την εσώκλειστη οικονομική προσφορά πρέπει να προσκομίσετε και τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
Α) Όσον αφορά τις εναέριες εργασίες:
Πιστοποίηση εργασιών σε ύψος για τον κάθε εργαζόμενο “κλαδευτή” που θα συμμετέχει στις εργασίες.
Β) Όσον αφορά τα μηχανήματα που θα χρησιμοποιηθούν:
1. Ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε ισχύ.
2. Άδεια Κυκλοφορίας του μηχανήματος.
3. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 που θα δηλώνονται οι αριθμοί κυκλοφορίας των μηχανημάτων που θα χρησιμοποιηθούν.
4. Αποδεικτικό Τελών Κυκλοφορίας.
5. Άδεια χειριστή μηχανημάτων.
6. Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασιών κλαδέματος από φορείς του Δημοσίου, εφόσον υπάρχει.
7. Για τα καλαθοφόρα οχήματα επί πλέον θα πρέπει να προσκομιστούν: α) έγγραφο που θα αναφέρει την ανυψωτική ικανότητα (το μέγιστο ύψος) κάθε καλαθοφόρου που θα χρειαστεί ανάλογα με το ύψος των δένδρων, β) Πιστοποιητικό ελέγχου (καταλληλότητας) καλαθοφόρου ανυψωτικού μηχανήματος ή έγκριση λειτουργίας αυτού.
Γ) Όσον αφορά τα μεταφορικά μέσα που θα χρησιμοποιηθούν:
1. Ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε ισχύ.
2. Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος που θα αποδεικνύει ότι το φορτηγό είναι Δημόσιας Χρήσης.
3. Αποδεικτικό Τελών Κυκλοφορίας.
4. Αποδεικτικό ΚΤΕΟ που να αποδεικνύει ότι το φορτηγό μπορεί να είναι σε χρήση κυκλοφορίας.
5. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 που θα δηλώνονται οι αριθμοί κυκλοφορίας των οχημάτων που θα χρησιμοποιηθούν είτε είναι ιδιόκτητα είτε όχι.
Σε περίπτωση που τα μηχανήματα και τα μεταφορικά μέσα δεν είναι ιδιόκτητα πρέπει να προσκομιστεί εκτός των ανωτέρω και υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 του ιδιοκτήτη τους, στην οποία θα αναφέρονται τα μεταφορικά μέσα και μηχανήματα με τους αριθμούς κυκλοφορίας τους και ότι είναι στη διάθεσή του συμμετέχοντα σύμφωνα με την σύμβαση που θα υπογράψει και ότι υποχρέωση απορρέει από αυτή.
Δ)Απαιτείται, από τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν άδεια συλλογής και μεταφοράς στερεών και μη επικίνδυνων αποβλήτων η οποία θα συμπεριλαμβάνει και απόβλητα ξύλων, κήπων, πάρκων, οδών και πεζοδρομίων, όπως αναφέρεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Αρ. Φύλλου 1909/22-12-2003 - ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – Αριθ. Η.Π. 50910/2727 – Άρθρο 8 και στην υπ. αριθμ. 129043/4345/8-7-2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Ε)Απαιτείται, από τους ενδιαφερόμενους να είναι εγγεγραμμένοι σε ένα από τα επαγγελματικά ή εμπορικά μητρώα που τηρούνται στο κράτος - μέλος εγκατάστασής τους, όπως περιγράφεται στο Παράρτημα XI του Προσαρτήματος Α' του Ν.4412/2016 ή να ικανοποιούν οποιαδήποτε άλλη απαίτηση ορίζεται στο Παράρτημα αυτό, υποβάλλοντας την αντίστοιχη βεβαίωση.
ΣΤ)Απαιτείται, από τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 στην οποία θα δηλώνουν πως “κατά τη διάρκεια των εργασιών την ευθύνη της σωστής και ασφαλούς λειτουργίας των οχημάτων ή μηχανημάτων και του προσωπικού που απασχολεί την έχει ο ίδιος και οι τυχόν υλικές ζημιές η σωματικές βλάβες που θα προκληθούν στο προσωπικό ή σε τρίτους θα βαρύνουν τον ίδιο, ο οποίος θα είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την αποκατάστασή τους”.
Επίσης σας γνωρίζουμε πως στη σύμβαση που θα κληθείτε να υπογράψετε θα συμπεριλαμβάνονται εκτός των άλλων και τα κάτωθι άρθρα περί ευθυνών του αναδόχου και διατάξεων ασφαλείας:
Άρθρο 1οΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
1. Ο ανάδοχος έχει αποκλειστικά και εξ ολοκλήρου τις ευθύνες του εργοδότη για το απασχολούμενο στην εκτέλεση του έργου εργατοτεχνικό και λοιπό προσωπικό για την περίπτωση πάσης φύσεως ατυχήματος.
2. Ο ανάδοχος υποχρεούται να ασφαλίζει όλο το ανωτέρω προσωπικό του στο Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΙΚΑ).
3. Ο ανάδοχος υποχρεούται να ασφαλίζει κατά ατυχημάτων σε Ασφαλιστικές Εταιρείες αναγνωρισμένες από το Κράτος, το εργατοϋπαλληλικό και λοιπό προσωπικό, το απασχολούμενο στις θέσεις εργασίας, εφόσον αυτό δεν υπάγεται στις περί ΙΚΑ διατάξεις.
Άρθρο 2οΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ - ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
1. Ο ανάδοχος υποχρεούται, να εφαρμόζει πλήρως τις διατάξεις περί τάξης ασφαλείας επί ατυχημάτων, έχοντας πλήρη και ακέραια την ευθύνη για οποιοδήποτε ατύχημα ή βλάβη επερχόμενη στον ίδιο, το προσωπικό του ή τρίτους συνέπεια ενεργειών που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση προς την εκτέλεση των εργασιών.
2. Ο ανάδοχος υποχρεούται κάθε σχετικής δαπάνης για να προβεί στην κατασκευή, συντήρηση και εν καιρώ καθαίρεση και αποκόμιση όλων των προστατευτικών κατασκευών ή περιφραγμάτων που χρησιμοποιούνται στο έργο.
3. Ο ανάδοχος υποχρεούνται, όπως με δαπάνες του εξασφαλίσει στους χώρους εργασίας, όλα τα απαραίτητα για την υγιεινή διαβίωση του απασχολούμενου προσωπικού.
4. Ο ανάδοχος υποχρεούται όπως στις θέσεις στις οποίες εκτελούνται οι εργασίες να προβαίνει στην τοποθέτηση ταινιών σήμανσης, των απαιτούμενων σημάτων και πινακίδων ασφαλείας, επιμελούμενος την συντήρησή τους. Στις επικίνδυνες για την κυκλοφορία θέσεις θα τοποθετούνται υποχρεωτικά αυτόματα σπινθιρίζοντα σήματα.
5. Επί πλέον η τυχόν προσωρινή διακοπή ή ρύθμιση της κυκλοφορίας θα γίνεται με ευθύνη του αναδόχου μετά την απόκτηση των σχετικών αδειών και όπου παρίσταται η ανάγκη θα χρησιμοποιούνται και τροχονόμοι υπάλληλοι του αναδόχου προς ασφαλή καθοδήγηση των πεζών και τροχοφόρων, για την απρόσκοπτη και ασφαλή κυκλοφορία επί των οδών προσπελάσεων και γενικά εφ' όλων των θέσεων. Τα ανωτέρω μέτρα θα λαμβάνονται με ευθύνη και δαπάνες του αναδόχου.
6. Ο ανάδοχος ευθύνεται ποινικά και αστικά για κάθε ατύχημα οφειλόμενο στη μη λήψη των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας. Όταν τα προς κλάδευση δέντρα βρίσκονται σε κοντινή απόσταση (<1,2μ ή και μεγαλύτερη αν κρίνεται σκόπιμο) από καλώδια ηλεκτροφωτισμού ευθύνη του αναδόχου και σε συνεννόηση με τον πάροχο ρεύματος γίνεται η διακοπή ρεύματος.
7. Ο ανάδοχος ως υπεύθυνος της τήρησης των Νόμων κ.λ.π. υποχρεούται όπως ανακοινώνει αμελλητί στη Διευθύνουσα Υπηρεσία τις κατά την διάρκεια της εκτέλεσης του έργου απευθυνόμενες ή κοινοποιούμενες σε αυτόν σχετικές διαταγές και εντολές των διαφόρων Αρχών.
8. Ο ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να τηρεί όλα τα στοιχεία, που απαιτούν οι νόμοι, να τηρεί τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας, καθώς επίσης να παίρνει, σε όλη την διάρκεια των εργασιών τα μέτρα ασφαλείας για την πρόληψη ατυχημάτων που καθορίζονται στα Π.Δ. 778/80 και 1073/81 «Περί μέτρων ασφαλείας κατά την εκτέλεση εργασιών κ.λ.π.», εκπονώντας με ευθύνη του και υποβάλλοντας αρμοδίως κάθε σχετική μελέτη, όπως στατική μελέτη ικριωμάτων, μελέτη προσωρινής σήμανσης του έργου, Φάκελος Ασφαλείας και Υγείας (ΦΑΥ) και Σχέδιο Ασφαλείας και Υγείας (ΣΑΥ) της απόφασης ΔΙΠΑΔ /177/02/03/01 του ΥΠΕΧΩΔΕ (άρθρα 1,2,3) κ.λ.π., σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 34 του Π.Δ. 609/85.
Σε περίπτωση βλάβης του μηχανήματος ή του μεταφορικού μέσου ο ανάδοχος οφείλει την άμεση αντικατάστασή του εντός μίας ημέρας. Το μηχάνημα ή το μεταφορικό μέσο που θα αντικαταστήσει το αντίστοιχο με βλάβη, θα πρέπει να έχει όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά, τα οποία ο ανάδοχος οφείλει να προσκομίσει στην Υπηρεσία αμέσως.
Τα ανωτέρω δικαιολογητικά καλείστε να τα προσκομίσετε έως την Τετάρτη 21/11/2018 και ώρα 11:00 π.μ., στη Δ/νση Πρασίνου, πλατεία Διμηνίου.
Μετά την υποβολή των προσφορών και τον έλεγχό τους, θα ακολουθήσει το στάδιο της συμμετοχής των οικονομικών φορέων που υπέβαλαν προσφορά σε διαπραγμάτευση σύμφωνα με το ν. 4412/16.
Ο ΑΝ/ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ ΠΕ/Α