ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΛΚΥΣΗ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΓΟΥΣ 3_12_2012

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τμήμα Συντήρησης
Πληροφορίες: Διονύσης Φαλαγγάρης
Ταχ. Δ/νση: Σέκερη 1
Τηλέφωνο: 2421 0 25614
ΦΑΞ: 2421 0 25463                                                                       Βόλος, 3-12-2012
                                                                                        Αρ. Πρωτ: 126866/ΤΥ 8558



                                                               ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ 

Η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών προκειμένου να προχωρήσει στην ανέλκυση του σκάφους της Αργούς καλεί τους ενδιαφερόμενους - εξουσιοδοτημένους επαγγελματίες σε ανέλκυση / καθέλκυση σκαφών να καταθέσουν σχετική προσφορά. Το κόστος της ανέλκυσης υπολογίζεται στο ποσό των 7.380,00€, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.
Η δαπάνη θα βαρύνει το έργο: "Συντήρηση και επισκευή του πλοίου ΑΡΓΩ"", με Κ.Α. 30-6263.002.
Η ανέλκυση του σκάφους θα γίνει σύμφωνα με τους παρακάτω όρους και προδιαγραφές:
1. Ο Ανάδοχος του έργου θα πρέπει να υποβάλει τα απαραίτητα έγγραφα που πιστοποιούν την επαγγελματική ικανότητα και εμπειρία στην ανέλκυση / καθέλκυση σκαφών με την χρήση γερανοφόρου μηχανήματος.
2. Για την ανέλκυση θα πρέπει να τηρηθούν όλοι όροι προβλέπονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο της Αργούς (αρ.ασφαλιστηρίου 9431522 της Interamerican) το οποίο επισυνάπτεται
3. Η ανέλκυση θα πραγματοποιηθεί μέσα σε τρεις εργάσιμες ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης.
4. Η ανέλκυση της Αργούς από τη θάλασσα (σύμφωνα με το βιβλίο Συντήρησης και Χειρισμού της) θα γίνει με την χρήση του Ειδικού Φορέα "Κλίνης/ Τρέηλερ", και ανακρέμαση του φορέα με γερανό.
5. Πριν την ανέλκυση ο ειδικός φορέας / Τρέηλερ ( και τα εξαρτήματά του ) θα προετοιμαστεί κατάλληλα ( καθαρισμός / λίπανση και έλεγχος για τη ασφάλειά του ).
6. Πριν από την ανέλκυση πρέπει να χαλαρωθεί εντελώς το υπόζωμα της Αργούς ( με άφορτο το πλοίο). Κατά την ανέλκυση πρέπει να γίνει ακριβής επικάθιση του σκάφους στον φορέα (χωρίς εγκάρσια κλίση) και σύμφωνα με του υπάρχοντες οδηγούς του.
7. Ο ανάδοχος του έργου θα ευθύνεται για κάθε "ζημιά" που θα προκληθεί στο σκάφος της Αργούς οφειλόμενη ακόμη από υπαιτιότητα και σε ελαφριά αμέλεια του.
8. Μετά την ανέλκυση του σκάφους στην ξηρά και όσο αυτό παραμένει ακόμη επί του φορέα / τρέηλερ (πριν τη ρυμούλκυση και εισαγωγή του στην τελική θέση φύλαξης) πρέπει να γίνουν άμεσα οι ακόλουθες εργασίες.
α) Αφαίρεση / Καταγραφή, εφοδίων και εξαρτισμού (από ΠΜ προς ΠΡ)
β) Συντήρηση /φύλαξη, εφοδίων και εξαρτισμου σε ειδική σκευοθήκη
γ) Αφαίρεση/ Συντήρηση / φύλαξη ηλεκτρικής εγκατάστασης
δ) Εσωτερικό καθαρισμός / αφύγρανση κύτους (με στέγνωμα / σφόγγισμα των "σεντινών" και χρήση ισχυρής απορροφητικής σκούπας)
ε) Εσωτερική / Εξωτερική Υδροβολή (με γλυκό νερό ) ολόκληρης της δομής του πλοίου καθώς των σχοινιών του. Επίσης πλήρης/βαθύς υφαλοκαθαρισμός.
στ) Αποστράγγιση κύτους ( με αφαίρεση ειδικού πείρου υφάλων)
Η φύλαξη κουπιών και πηδαλίων (μετά τον καθαρισμό και λίπανση τους και όταν δεν εκτίθενται ανεπτυγμένα επάνω στο πλοίο), συνίσταται να γίνεται με την τοποθέτηση τους σε ανεστραμμένη / κατακόρυφη θέση, (κατά την αύξουσα αρίθμηση τους για κάθε πλευρά)
Απαγορεύεται
Η ανακρέμαση / ανύψωση (περίζωση σκάφους με ιμάντες και κατακόρυφη ανύψωσή του χωρίς τη χρήση του ειδικού φορές "Κλίνης / τρέηλερ )

Παρακαλούμε οι ενδιαφερόμενοι να προσκομίσουν εσώκλειστη προσφορά έως τη Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012 και ώρα 13:00, λόγω του επείγοντος των εργασιών, στα γραφεία της Υπηρεσίας, Μικρασιατών 81- Μακρινίτσης, κτήριο Σπήρερ. (2ος Όροφος, γρ.9)

                                                        Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
                                                   ΓΙΔΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
                                                ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΕ3/A

Εκτύπωση