ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΓΟΥΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τμήμα Συντήρησης

Πληροφορ: Διονύσης Φαλαγγάρης
Ταχ. Δ/νση: Κτίριο Σπίρερ
Τηλέφωνο: 2421 0 25614
ΦΑΞ:  2421 0 23492

                                                                                                                  Βόλος, 27-03-2013
                                                                                                                  Αρ. Πρωτ: 34034/ΤΥ1717

 

 

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

 

Η Διεύθυνση Τεχνικών  Υπηρεσιών  προκειμένου να προχωρήσει στην ετήσια συντήρηση του σκάφους της Αργούς Απρίλιος 2013 - Απρίλιος 2014, καλεί τους ενδιαφερόμενους – εξουσιοδοτημένους επαγγελματίες στη συντήρηση ξύλινων σκαφών να καταθέσουν σχετική προσφορά. Το κόστος της ανέλκυσης υπολογίζεται στο ποσό των 20.000€, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.

Η δαπάνη θα βαρύνει το έργο: «Συντήρηση και επισκευή του πλοίου ΑΡΓΩ»», με Κ.Α. 30-6263.002.

Βασικές εργασίες της Τακτικής Συντήρησης σύμφωνα με το τεύχος συντήρησης και χειρισμού της προϊστορικής πειραματικής πεντηκοντόρου και τις υποδείξεις της υπηρεσίας είναι:

1. ΕΡΓΑΣΙΕΣ

      Α. ΣΤΕΓΑΣΗ - ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ (ΘΑΛΑΣΣΑ & ΞΗΡΑ)

      Ι. Κάθε εβδομάδα:

α) Καθαρισμός όλων των εσωτερικών και άνω επιφανειών του πλοίου με η χρήση ισχυρής απορροφητική σκούπα

β) Διαβροχή ( με χαμηλής πίεσης αντλία) για εσωτερική / εξωτερική ύγρανση της δομής του πλοίου με       θαλασσόνερο – Αποστράγγιση από ειδικό πείρο υφάλων (όταν είναι στην ξηρά).

      ΙΙ. Κάθε δίμηνο:

γ) Αναστροφή θέσης των κουπιών (αν είναι ανεπτυγμένα στην κουπαστή) για αποφυγή μόνιμης στρέβλωσης τους

δ) Επάλειψη του συνόλου των εκτεθειμένων επιφανειών ξύλου (πχ. μαδεριών κύτους, τρόπιδος,εσωτροπίου, ιστοπέδης, σελμάτων, υποπόδιων, μεσόδμης, ιστού, καταστρωμάτων, επικρίου, κουπιών,πηδαλίων, κουπαστής, κλείδων κ.λ.π.) με ήπιο «φάρμακο» / παρασιτοκτόνο ξύλου.

      ΙΙΙ. Κάθε τετράμηνο:

ε) Λίπανση του συνόλου των ιδίων ως ανωτέρω επιφανειών ξύλου με μείγμα : δύο μερών λινελαίου προς ένα μέρος τερεβινθέλαιου

στ) Λίπανση όλων των Σχοινιών (στερέωσης / χειρισμού ) ως και Υποζώματος με το ίδιο λιπαντικό μείγμα

ζ) Επάλειψη αντιτριβικών δερμάτων της κουπαστής με θερμό ζωϊκό λίπος (αλατισμένο)

Β. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΛΕΥΣΙΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

  1. Ξύσιμο όλων των ξύλινων επιφανειών συμπεριλαμβανομένων των κουπιών, τιμονιέρων, κατάρτι με ξύστρα και γυαλόχαρτο σε βάθος 0,3 έως 0,5 χιλιοστών .
  2. Καλαφάτισμα και επισκευή όλων των αρμών του πλοίου
  3. Αντικατάσταση σάπιων ξύλων και τοποθέτηση νέων (ίδιος τύπος και προέλευση ξύλου) στο πλοίο, σε έκταση επιφάνειας 10τ.μ.
  4. Επισκευή και επαναφορά του κεντρικού σαξετικου σχοινιού του πλοίου
  5. Κλείσιμο του πίσω μέρος του πλοίου (πρύμη) και επαναφορά αυτού στην αρχική μορφή.
  6. Επισκευή και επαναφορά στην αρχική τους μορφή των δύο πλεκτών σημείων της πρύμης.
  7. Επισκευή και αντικατάσταση όπου χρειάζεται των  ξύλινων  καβιλιών του πλοίου
  8. Επισκευή και στερέωση ξύλινων τμημάτων εσωτερικά του πλοίου
  9. Αντικατάσταση όλων των σχοινιών του πλοίου και λείανση αυτών με λίπος
  10. Καθαρισμός και λείανση  των δύο μεταλλικών αγκύρων (μαζί με τις αλυσίδες τους)
  11. Χρωματισμός με τρεις στρώσεις ξύδι (λινέλαιο  ωμό) όλου του πλοίου συμπεριλαμβανομένων και των κουπιών, τιμονιέρων, κατάρτι
  12. Χρωματισμός με τρεις στρώσεις αντιμυκητοκτόνο  (μουράβια) σε μαύρο χρώμα των υφάλων του πλοίου.
  13. Εξωτερικός χρωματισμός γάστρας (ερυθρός Στείρας/ κυανό Κουπαστής) και τοποθέτηση του διάκοσμου ΠΡ-ΠΜ
  14. Τοποθέτηση και ενεργοποίηση των ηλεκτρικών συντιναντλιών του σκάφους (με συσσωρευτές πλήρως φορτισμένους)

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

Οι εργασίες συντήρησης θα γίνουν σύμφωνα με τις υποδείξεις της υπηρεσίας και το εγχειρίδιο συντήρησης του πλοίου.

Όλα τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν για τις παραπάνω εργασίες θα είναι αυτά που θα  υποδείξει και θα εγκρίνει η υπηρεσία.

Ο ανάδοχος θα πρέπει να ενημερώσει το βιβλίο – ημερολόγιο των επισκευών συντήρησης του πλοίου, το οποίο θα υπογραφεί από τον ίδιο και την υπηρεσία και θα παραδοθεί  στη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου στο τέλος κάθε διαδικασίας συντήρησης.

2. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

Με ποινή αποκλεισμού ο ανάδοχος πρέπει να διαθέτει τα παρακάτω προσόντα:

 

1. Ο Ανάδοχος του έργου θα πρέπει να έχει πιστοποιημένο ναυπηγείο για κατασκευές και επισκευές ξύλινων σκαφών (υποβάλλοντας και τα αντίστοιχα έγγραφα)

2. Ο ανάδοχος θα πρέπει να προσκομίσει πτυχίο (αντίγραφο) Ναυπηγού – Μηχανικού, υπό την επίβλεψη του οποίου θα γίνει η συντήρηση του σκάφους.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να δώσουν ενσφράγιστες οικονομικές προσφορές με ενιαία τιμή για το σύνολο των εργασιών μέχρι την Παρασκευή 5/4/2013  στη Δνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Βόλου (Γραφείο 9, κτίριο Σπίρερ)


 

O Δ/ΝΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΔΑΡΗΣ


ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΕ/Α

 

Εκτύπωση