ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΑΡΓΩ (Μ.ΠΕΜΠΤΗ 09.04.2015)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                Βόλος, 06.04.2015
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ                                            Αρ. Πρωτ:31696
ΝΟΜΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τμήμα Συντήρησης
Πληροφορ: Κώστας Σταυρόπουλος

Ταχ. Δ/νση: Κτίριο Σπίρερ
Τηλέφωνο: 2421 0 25614
ΦΑΞ:  2421 0 23492                                                                                    


ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ

      Η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών προκειμένου να προχωρήσει στην ετήσια συντήρηση, την καθέλκυση και ανέλκυση του σκάφους της Αργούς, Απρίλιος 2015 - Απρίλιος 2016, καλεί τους ενδιαφερόμενους – εξουσιοδοτημένους επαγγελματίες στη συντήρηση ξύλινων σκαφών να καταθέσουν σχετική προσφορά. Το κόστος της συντήρησης υπολογίζεται στο ποσό των 20.000,00€ μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.

Η δαπάνη θα βαρύνει το έργο: «Συντήρηση και επισκευή του πλοίου ΑΡΓΩ», με Κ.Α. 30.6263.002.

Βασικές εργασίες της Τακτικής Συντήρησης σύμφωνα με το τεύχος συντήρησης και χειρισμού της προϊστορικής πειραματικής πεντηκοντόρου και τις υποδείξεις της υπηρεσίας είναι:

1. ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Α. ΣΤΕΓΑΣΗ - ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ (ΘΑΛΑΣΣΑ & ΞΗΡΑ)

Ι. Κάθε εβδομάδα:

α) Καθαρισμός όλων των εσωτερικών και άνω επιφανειών του πλοίου με η χρήση ισχυρής απορροφητική σκούπα

β) Διαβροχή ( με χαμηλής πίεσης αντλία) για εσωτερική / εξωτερική ύγρανση της δομής του πλοίου με θαλασσόνερο – Αποστράγγιση από ειδικό πείρο υφάλων (όταν είναι στην ξηρά).

ΙΙ. Κάθε δίμηνο:

γ) Αναστροφή θέσης των κουπιών (αν είναι ανεπτυγμένα στην κουπαστή) για αποφυγή μόνιμης στρέβλωσης τους

δ) Επάλειψη του συνόλου των εκτεθειμένων επιφανειών ξύλου (πχ. μαδεριών κύτους, τρόπιδος, εσωτροπίου, ιστοπέδης, σελμάτων, υποπόδιων, μεσόδμης, ιστού, καταστρωμάτων, επικρίου, κουπιών, πηδαλίων, κουπαστής, κλείδων κ.λ.π.) με ήπιο «φάρμακο» / παρασιτοκτόνο ξύλου.

ΙΙΙ. Κάθε τετράμηνο:

ε) Λίπανση του συνόλου των ιδίων ως ανωτέρω επιφανειών ξύλου με μείγμα : δύο μερών λινελαίου προς ένα μέρος τερεβινθέλαιου

στ) Λίπανση όλων των Σχοινιών (στερέωσης / χειρισμού ) ως και Υποζώματος με το ίδιο λιπαντικό μείγμα

ζ) Επάλειψη αντιτριβικών δερμάτων της κουπαστής με θερμό ζωϊκό λίπος (αλατισμένο)

Β. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΛΕΥΣΙΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

1 .Καθαρισμός όλου του πλοίου εσωτερικά και εξωτερικά από ξένα σώματα με νεροβολή

2. Ξύσιμο όλων των ξύλινων επιφανειών συμπεριλαμβανομένων των κουπιών, τιμονιέρων, κατάρτι με ξύστρα και γυαλόχαρτο και επαναφορά αυτών στο φυσικό του χρώμα

3. Καλαφάτισμα και επισκευή όλων των αρμών του πλοίου

4. Επισκευή και επαναφορά στην αρχική τους μορφή των δύο πλεκτών σημείων της πρύμης.

  1.          Επισκευή και αντικατάσταση όπου χρειάζεται των ξύλινων καβιλιών του πλοίου

  2.          Επισκευή και στερέωση ξύλινων τμημάτων εσωτερικά του πλοίου

  3.          Αντικατάσταση των σχοινιών του πλοίου και λείανση αυτών με λίπος όπου χρειάζεται

  4.          Καθαρισμός και λείανση των δύο μεταλλικών αγκύρων (μαζί με τις αλυσίδες τους)

  5.          Χρωματισμός με τρεις στρώσεις λάδι (λινέλαιο ωμό) όλου του πλοίου συμπεριλαμβανομένων και των κουπιών, τιμονιέρων, κατάρτι

  6.          Χρωματισμός με τρεις στρώσεις αντιμυκητοκτόνο (μουράβια) σε μαύρο χρώμα των υφάλων του πλοίου.

  7.          Εξωτερικός χρωματισμός γάστρας (ερυθρός Στείρας/ κυανό Κουπαστής) και τοποθέτηση του διάκοσμου ΠΡ-ΠΜ

  8.          Αντικατάσταση ξύλινων τμημάτων στα ύφαλα του πλοίου

  9.          Έλεγχος και επισκευή όπου χρειάζεται όλης της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης του πλοίου για την εύρυθμη λειτουργία των αντλιών και συσσωρευτών του.

  10.          Την προμήθεια και τοποθέτηση δύο συσσωρευτών 12V έκαστος (μπαταρίες)

Γ. ΑΝΕΛΚΥΣΗ – ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ

1. Η καθέλκυση και ανέλκυση της Αργούς από τη θάλασσα (σύμφωνα με το βιβλίο Συντήρησης και Χειρισμού της) θα γίνει με την χρήση του Ειδικού Φορέα «Κλίνης/ Τρέηλερ», και ανακρέμαση του φορέα με γερανό.

2. Πριν την καθέλκυση και ανέλκυση ο ειδικός φορέας / Τρέηλερ ( και τα εξαρτήματά του ) θα προετοιμαστεί κατάλληλα ( καθαρισμός / λίπανση και έλεγχος για τη ασφάλειά του ).

3. Πριν από την καθέλκυση και ανέλκυση πρέπει να χαλαρωθεί εντελώς το υπόζωμα της Αργούς ( με άφορτο το πλοίο). Κατά την ανέλκυση πρέπει να γίνει ακριβής επικάθιση του σκάφους στον φορέα (χωρίς εγκάρσια κλίση) και σύμφωνα με του υπάρχοντες οδηγούς του.

4. Πριν την καθέλκυση πρέπει να γίνει ο έλεγχος του υπάρχοντος ρεμέτζου και αγκύρας στο λιμένα του Βόλου

5. Πριν την καθέλκυση πρέπει να γίνει η αντικατάσταση τη σημαδούρας από το υπάρχον ρεμέτζο

6.Ο ανάδοχος του έργου θα ευθύνεται για κάθε «ζημιά» που θα προκληθεί στο σκάφος της Αργούς οφειλόμενη ακόμη από υπαιτιότητα και σε ελαφριά αμέλεια του.

Απαγορεύεται

Η ανακρέμαση / ανύψωση (περίζωση σκάφους με ιμάντες και κατακόρυφη ανύψωσή του χωρίς τη χρήση του ειδικού φορές «Κλίνης / τρέηλερ )

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

Οι εργασίες συντήρησης θα γίνουν σύμφωνα με τις υποδείξεις της υπηρεσίας και το εγχειρίδιο συντήρησης του πλοίου.

Όλα τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν για τις παραπάνω εργασίες θα είναι αυτά που θα υποδείξει και θα εγκρίνει η υπηρεσία.

Ο ανάδοχος θα πρέπει να ενημερώσει το βιβλίο – ημερολόγιο των επισκευών συντήρησης του πλοίου, το οποίο θα υπογραφεί από τον ίδιο και την υπηρεσία και θα παραδοθεί στη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου στο τέλος κάθε διαδικασίας συντήρησης.

2.ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΟΥ

  • Μετά από την υπογραφή της θα ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες και θα ολοκληρωθούν εντός 30 ημερολογιακών ημερών .
  • Η συντήρηση που θα λάβει χώρα στο πλοίο «Αργώ» (β' προβλήτα λιμανιού Βόλου) συνίσταται στην εφάπαξ αποκατάσταση και προστασία της κατασκευής από καιρικές συνθήκες και περιβαλλοντολογικούς παράγοντες και για διάρκεια 12 μηνών από την ημέρα αποπεράτωσης εργασιών

Βασική προϋπόθεση να τηρηθούν οι υποδείξεις του ναυπηγείου που έχει την τεχνογνωσία για την εν λόγω κατασκευή, σε θέματα συντήρησης εντός και εκτός θάλασσας οι οποίες είναι:

  1. παραμονή του πλοίου στη θάλασσα από τον Μάιo μέχρι και τον μήνα Οκτώβριο το πολύ
  2. προστασία του πλοίου όταν αυτό βρίσκεται στη θάλασσα, με την τέντα ταξιδιού ώστε να προστατεύεται από τον ήλιο και τη βροχή αλλά και την επικάθιση σκόνης, στο μέγιστο δυνατό
  3. ελαχιστοποίηση της διαβροχής του με νερό γλυκό ή θαλασσινό, παρά μόνο για την απομάκρυνση σκόνης ή αλατιού και κυρίως μετά από χρήση του.
  4. αποφυγή παραμονής νερού, στo χώρο της σεντίνας του πλοίου, για μακρύ χρονικό διάστημα
  5. σωστή χρήση εξοπλισμού και εξαρτισμού πάνω στο πλοίο, από το πλήρωμα, για την αποφυγή πρόωρης φθοράς
  6. επικάλυψη του πλοίου όταν αυτό βρίσκεται στην ξηρά με τέντα προστασίας ή αποθήκευση του σε στεγασμένο χώρο
  7. άμεσος καθορισμός των υφάλων του και άνοιγμα των πείρων αποστράγγισης μετά από την ανέλκυση

Για το χρονικό διάστημα που θα διαρκέσει η συντήρηση απαιτείται υπόστεγο που θα καλύπτει όλο το μήκος του πλοίου. Δεν περιλαμβάνεται επίσης η παροχή μηχανημάτων ανύψωσης και ελκυστήρων που απαιτούνται για την τοποθέτηση του ιστού και την καθέλκυση-ανέλκυση του πλοίου.

Το συνολικό ποσό της δαπάνης της εργασίας ανέρχεται στα 20.000,00€ μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Η προσφερόμενη τιμή είναι κατ’ αποκοπή για τις εργασίες που αναφέρονται

3. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

Με ποινή αποκλεισμού ο ανάδοχος πρέπει να διαθέτει τα παρακάτω προσόντα:

Ο Ανάδοχος του έργου θα πρέπει να υποβάλει τα απαραίτητα έγγραφα που πιστοποιούν την επαγγελματική ικανότητα και εμπειρία στην ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ σκαφών.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να δώσουν ενσφράγιστες οικονομικές προσφορές με ενιαία τιμή για το σύνολο των εργασιών μέχριτην Μ.Πέμπτη 9 Απριλίου 2015 ώρα 12.00π.μ., στη Δνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Βόλου (κ.Τζαννέτο Παπαγεωργίου, γραφείο 9, κτίριο Σπίρερ)

O Δ/ΝΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΣΙΡΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

Εκτύπωση