ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΠΤΑ(7) ΤΡΟΧΗΛΑΤΩΝ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ (10) ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΚΟΙΝΟΥ

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ
ΔIEYΘYNΣH OIKONOMIKΩN                                                                                                                                           Bόλος:7/6/2016
TMHMA ΠPOMHΘEIΩN                                                                                                                                                      Αρ. πρωτ.:48542
πληρ.τηλ.2421350165-
2421350177

 

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

Για την κάλυψη των αναγκών των Τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικών, Διοικητικών Υπηρεσιών και ΚΕΠ του Δήμου Βόλου απαιτείται η προμήθεια Α επτά(7) τροχήλατων καθισμάτων γραφείου και Β (10) καθισμάτων κοινού με μπράτσα και επένδυση δερματίνη.

Η εν λόγω προμήθεια θα βαρύνει τους Κ.Α. 10.7133.101,10.7133.001,70.7133.001 των αντίστοιχων Διευθύνσεων του Δήμου.

Λόγω της μεγάλης ποικιλίας, των σχεδίων και των χαρακτηριστικών που παρουσιάζουν τα τροχήλατα καθίσματα γραφείου, η επιτροπή αξιολόγησης του Δήμου θα συγκρίνει και θα συνεκτιμήσει την σχέση ποιότητας και τιμής για τα προσφερόμενα είδη με κριτήριο ανάθεσης την συμφερότερη τιμή στην καλύτερη δυνατή ποιότητα.

Η ανάθεση θα γίνει ανά κατηγορία είδους (Α),(Β) στον προμηθευτή που θα καταθέσει την συμφερότερη προσφορά σύμφωνα με τα ανωτέρω, και πληρεί τις κάτωθι τεχνικές προδιαγραφές.

Συγκεκριμένα απαιτείται η προμήθεια των παρακάτω ειδών :

Α) Καρέκλα γραφείου τροχήλατη (7τεμ) : Καρέκλα γραφείου (κλασσικό κάθισμα) με εργονομικό και ανατομικό σχεδιασμό για πολύωρη εργασία, με επένδυση απο αφρώδες υλικό για άνετη εργασία και κάλυμα απο μαύρη δερματίνη υψηλής ποιότητας, τροχήλατη με ακτινωτή βάση, με ροδάκια που να είναι κατάλληλα για κύλιση σε μάρμαρο και πλακάκια. Με μηχανισμό ρύθμισης του ύψους της έδρας μέσω ενός υδραυλικού αμορτισέρ, με ανεξάρτητη κίνηση και ρύθμιση της πλάτης για κλήση μπρός – πίσω και καθ' ύψος. Να διαθέτει μαύρα μπράτσα απο σκληρό και ανθεκτικό πλαστικό που θα στηρίζονται στο κάθισμα της καρέκλας παρέχοντας στήριξη απο το βάρος των ώμων και των ίδιων των χεριών του υπαλλήλου. Η πλάτη θα πρέπει να καλύπτει ολόλκληρη την πλάτη του εργαζόμενου. Η καρέκλα να είναι κατάλληλη για άτομα βάρους τουλάχιστον 85 κιλών.

Β)Kάθισμα επισκέπτη με επένδυση δερματίνη και μπράτσα (10)τεμ.

Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά θα πρέπει να αποδεικνύονται με επίσημα έντυπα του εργοστασίου κατασκευής των καθισμάτων (Τεχνικά φυλλάδια, προσπέκτους) ή οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο του εξουσιοδοτημένου εισαγωγέα της κατασκευάστριας εταιρείας. Για οποιαδήποτε ασάφεια ή μη διευκρίνηση επί των ζητουμένων τεχνικών χαρακτηριστικών όπως αυτά αναφέρονται παραπάνω, που δεν προκύπτει από τα κατατεθέντα έντυπα, θα πρέπει να κατατεθεί υπεύθυνη δήλωση από τον ίδιο τον προμηθευτή που να δηλώνει ότι το συγκεκριμένο κάθισμα πληρεί τους όρους όπως αυτοί ζητούνται από το Δήμο.
Τα παραπάνω είδη θα πρέπει να παραδοθούν συναρμολογημένα, έτοιμα προς χρήση και να εγκατασταθούν με φροντίδα και δαπάνη του προμηθευτή στους χώρους που θα υποδείξει η Υπηρεσία.
Απαιτείται τουλάχιστον ενός έτους εγγύηση, η οποία θα κατατεθεί γραπτώς και θα αφορά τα κινητά και μηχανικά μέρη κάθε καθίσματος. Κατά τη διάρκεια του χρόνου εγγύησης θα γίνονται δωρεάν, με ευθύνη και μέριμνα του προμηθευτή, όλοι οι προληπτικοί έλεγχοι και οι συντηρήσεις, όταν και εφόσον προβλέπονται από τον κατασκευαστή, καθώς και η αποκατάσταση όλων των έκτακτων βλαβών, που οφείλονται σε αστοχία υλικού για τα οποία ο χρήστης δεν φέρει καμία ευθύνη, με επισκευή ή αντικατάσταση των τμημάτων που έχουν υποστεί βλάβη.
Θα πρέπει να διατίθενται από το κατάστημα του προμηθευτή τα απαραίτητα ανταλλακτικά για τα κινητά και μηχανικά μέρη που τυχόν χρειαστούν για την επιδιόρθωση και σωστή λειτουργία των καθισμάτων.
Θα πρέπει να δοθούν με την παράδοση των ειδών τα πρωτότυπα εγχειρίδια χειρισμού και service, με τα διαγράμματα, τις οδηγίες επισκευής και συντήρησης και τους κωδικούς των ανταλλακτικών μερών για τον κάθε τύπο καθίσματος. Τα εγχειρίδια χρήσης και συντήρησης να διατίθενται στην Ελληνική ή Αγγλική γλώσσα.
Η παράδοση όλων των ανωτέρω θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δέκα ημερών από την κατακύρωση της ανάθεσης.
Οι ενδιαφερόμενοι προμηθευτές καλούνται να καταθέσουν αυτοπροσώπως ή να αποστείλουν τις προσφορές τους στο Τμήμα Προμηθειών έως την Παρασκευή 9/6/2016 και ώρα 12:00, σε κλειστό φάκελο με αναγραφόμενη την επωνυμία του ενδιαφερομένου με τα πλήρη στοιχεία, τον αριθμό πρωτοκόλλου και τον τίτλο της Έρευνας Αγοράς.

Η Προϊσταμένη
του Τμήματος Προμηθειών
α.α.

ΚΑΝΤΟΛΑ ΖΗΝΟΒΙΑ

Εκτύπωση