Δ. ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΚΕΠ)

Στοιχεία επικοινωνίας Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟ EMAIL

Στούμπος Γεώργιος 

Διευθυντής

Ν. Γάτσου 20 με 2ας Νοεμβρίου

2421031435

dvolou@kep.gov.gr

Βούλγαρη Αικατερίνη

Προϊσταμένη Τμήματος Α΄ ΚΕΠ (452)

Ιάσονος 113 με Κουμουνδούρου – ΤΚ 38221 Βόλος

2421023421, 2421350001-50

dvolou@kep.gov.gr

Κουτσιμπού Παναγιώτα

Προϊσταμένη Τμήματος Β΄ ΚΕΠ (326)

Ν.Γάτσου 20 με 2ας Νοεμβρίου – Βόλος

2421031435

n.magnesias@kep.gov.gr

Σούρλα Ευαγγελία

Προϊσταμένη Τμήματος Δημοτικής Ενότητας Ν. Ιωνίας ΚΕΠ 0208

Νικομηδείας 2 – Ν. Ιωνία

2421091315, 2421353035-36

d.neasionias-magnisias@kep.gov.gr

 

Σχετικά με τα ΚΕΠ

Στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ο πολίτης μπορεί να πληροφορηθεί για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης και να προωθήσει προς διεκπεραίωση υποθέσεις που σχετίζονται με φορείς του Δημοσίου. Έτσι αποφεύγει τις χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες και κυρίως περιορίζει τις μετακινήσεις του σε ένα μόνο σημείο («one stop shop»). Στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) διακινούνται τα έγγραφα όχι οι πολίτες.

Πως Λειτουργεί: Ο πολίτης ενημερώνεται επιτόπου από τα εξειδικευμένα στελέχη του κέντρου για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης. Αν θελήσει να υποβάλει κάποιο αίτημα που αφορά μία από τις 420 διοικητικές διαδικασίες που διεκπεραιώνει σήμερα το Κ.Ε.Π., απευθύνεται σε ένα στέλεχος του κέντρου και συμπληρώνει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση. Στη συνέχεια η αίτηση αποστέλλεται μέσω του κέντρου στην αρμόδια υπηρεσία όπου και πρωτοκολλείται. Το στέλεχος του κέντρου αναλαμβάνει να παρακολουθεί μέχρι τέλους την εξέλιξη της υπόθεσης, απαλλάσοντας τον πολίτη από οποιαδήποτε άλλη μετακίνηση και πιθανή ταλαιπωρία. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, ο πολίτης μπορεί να παραλάβει τα δικαιολογητικά του από το Κ.Ε.Π. ή την αρμόδια υπηρεσία στην οποία απευθύνθηκε ή του αποστέλλονται στη διεύθυνση που επιθυμεί ταχυδρομικώς ή με ταχυμεταφορά.

Το ωράριο: Από τις 8 το πρωί ως τις 8 το βράδυ. Πληροφορίες όλο το 24ωρο από το 1464.

 

Υπηρεσίες ΚΕΠ

Ποιές υπηρεσίες παρέχει: Στο Κ.Ε.Π. διεκπεραιώνονται:

  • Έκδοση φορολογικής ενημερότητας
  • Θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής
  • Επικύρωση φωτοαντιγράφων
  • Χορήγηση παραβόλων ,χαρτοσήμων ,υπευθύνων δηλώσεων κ.λ.π.

 

Πιστοποιητικά και βεβαιώσεις για την έκδοση των οποίων απαιτείται απλή διαδικασία, όπως

  • Πιστοποιητικό γέννησης
  • Πιστοποιητικό σπουδών
  • Πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας
  • Πιστοποιητικό στρατολογικής κατάστασης
  • Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου κ.α.

 

Θέματα Νομαρχιών:

  • Ζητήματα κοινωνικής πρόνοιας (βιβλιάριο απορίας, οικονομικές ενισχύσεις, επιδόματα)
  • Υγειονομικά ζητήματα (επαγγελματικές άδειες ιατρικών & παραιατρικών επαγγελμάτων)
  • Ζητήματα μεταφορών και επικοινωνιών (χορήγηση ή επέκταση αδειών οδήγησης & αδειών κυκλοφορίας, αλλαγή ή αντικατάσταση πινακίδων, αλλαγή χρωμάτων κ.α.)
  • Έκδοση επαγγελματικών αδειών (των Διευθύνσεων Βιομηχανίας)

 

Θέματα Δήμων:

  • Έκδοση πιστοποιητικών (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, ληξιαρχικές πράξεις)
  • Εγγραφή σε δημοτολόγια, οικογενειακές μερίδες

 

Θέματα Πρωτοδικείων:

  • Έκδοση πιστοποιητικών (ποινικού μητρώου, ότι δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση, περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης, περί μη πτωχεύσεως κ.α.)

 

Θέματα Ασφαλιστικών Ταμείων:

  • Κατάθεση αιτήσεων για συντάξεις
  • Βιβλιάρια ασθενείας (οικογενειακά & ατομικά)

 

Οι 420 πιστοποιημένες διοικητικές διαδικασίες συνοδεύονται από τα αντίστοιχα ψηφιοποιημένα έντυπα τους. Τα έντυπα αυτά επασχεδιάστηκαν και περιέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ταχεία και αξιόπιστη διεκπεραίωση της υπόθεσης, επιτυγχάνοντας παράλληλα το στόχο να είναι φιλικά προς τους χρήστες, πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους.